Název: Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Překlad názvu: Purchasing and Salling strategy of a business firm
Autoři: Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; nákup; prodej; sortiment; zákazník; assortment; customer; price; purchase; sale

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25318

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76030


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet