Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,761 záznamů.  začátekpředchozí1732 - 1741dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gramotnost IS/IT v České republice
Orlová, Lenka ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Dianiš, Erik (oponent)
Práce se zaměřuje na zkoumání možností zvyšování počítačové gramotnosti v České republice. Zpočátku definuje pojem počítačové gramotnosti, nastiňuje její vývoj v čase a zkoumá její úroveň v ČR. Jelikož je ČR integrální součástí Evropské unie, obsahuje práce i srovnání úrovně počítačové gramotnosti České republiky a zemí EU. Protože hlavním činitelem v oblasti vzdělávání je stát, je jádrem práce osvětlení role státu v oblasti informační a počítačové gramotnosti. Autor se věnuje i dalším možnostem zvyšování počítačových a internetových dovedností. Mezi ně patří systémy, které se soustředí na zvyšování obecné počítačové gramotnosti a specifické systémy školení na konkrétní produkty určitého výrobce. Dalším článkem je ukázka vzdělávacích činností soukromých společností, který je také velmi důležitým článkem vzdělávání, protože jeho činnost je velmi často podporována státem na principu Public-Private Partnerships (PPP). Celá práce vznikla na základě studia především zdrojů v elektronické podobě a při jeho zpracování byla užita řada počítačových aplikací. Výsledek práce tak může být určitou autorovou vizitkou o jeho vlastní počítačové gramotnosti.
Vzdělávání a rozvoj manažerů
Fiřtíková, Jitka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Rozsypalová, Jiřina (oponent)
Vzdělávání a rozvoj manažerů, jakožto nepřetržitý proces příležitostí, praktických kompetencí a řízení výkonnosti manažerů. Cílem práce je přiblížit rozvojový manažerský program v jedné nadnárodní společnosti a rovněž vymezit manažerské kompetence, koncepci vzdělávání a proces realizace vzdělávacího programu.
Skupina Světové banky: charakteristika a analýza činnosti se zaměřením na oblast vzdělávání
Hrubá, Lenka ; Steinmetzová, Dana (vedoucí práce) ; Krč, Jakub (oponent)
Skupina Světové banky je mezinárodní organizace založená v roce 1944 s cílem podpořit poválečnou rekonstrukci členských zemí. V současné době se zabývá převážně bojem proti chudobě, jejími příčinami a následky. Jednou z těchto oblastí je i vzdělávání v rozvojových zemích. Vzdělání hraje velice důležitou roli v boji proti chudobě a umožňuje rozvojovým zemím dosáhnout udržitelného ekonomického růstu. Světová banka realizuje různé programy na podporu vzdělávání v rozvojových zemích; jedním z nich byl i Alpha Maroc Project, jehož cílem bylo redukovat negramotnost dospělých v Maroku a jehož přiblížení je také součástí této práce.
Tvorba nového motivačního programu v podmínkách konkrétního podniku
Krkošková, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Solfronkková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá hodnotícím a motivačním systémem, který se nachází v v podmínkách konkrétního podniku. Je zde zmapován stávající stav, navrženy postupné změny a vytvořena nová pravidla a zásady. Práce by měla přispět k zpřehlednění kroků, které jsou ve firmě prováděny, jsou zde definovány nové způsoby motivace. Obsahuje náměty pro následné změny, což by mělo vést ke zvyšování výkonů pracovníků, k jejich seberealizaci a k utužení pracovního prostředí.
Řízení výkonu na základě náboru a osobního rozvoje poradců v ING ČR
Pekárová, Dominika ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Živko, Maja (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zabývá řízením výkonu na základě náboru a osobního rozvoje zaměstnanců, tedy popisem těchto personálních činností. Aplikační část se zabývá charakteristikou společnosti ING ČR, novou koncepci HR ? náborem a vzděláváním zaměstnanců. Závěr a návrhy na zlepšení.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků
Řídká, Klára ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Vzdělávánía rozvoj pracovníků je v dnešní době jednou z nejdůležitějších personální činností v cestě za dosahováním úspěšnosti a konkurenceschopnosti společnosti. Vlivem neustále se měnících podmínek a požadavků podnikání je potřeba mu věnovat stále větší pozornost. Cílem bakalářské práce je na základě dostupné teorie analyzovat proces vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci působící v pojišťovnictví a detailně prozkoumat a posoudit používaná pravidla a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků v rámci podmínek a požadavků konkrétního pracovního místa "referent přepážky". Záměrem je porovnat dostupnou teorii s používanou praxí, objasnit přednosti a nedostatky a případně navrhnout a zdůvodnit jiné alternativní řešení vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci a v rámci daného pracovního místa.
Spotřební výdaje na zdraví a vzdělání: Ekonometrické modely a vývoj v rámci zemí OECD 1970-96
Charvátová, Petra ; Pánková, Václava (vedoucí práce) ; Čížek, Ondřej (oponent)
V oblastech zdraví a vzdělávání dochází k substitučním efektům mezi veřejnými a soukromými výdaji, které bych chtěla prokázat pomocí ekonometrických modelů. Tyto efekty se nejvýrazněji projevují v oblasti zdraví. Z analýz vývoje sledovaných proměnných je zřejmé, že růst výdajů v obou sledovaných oblastech souvisí s ekonomickým rozvojem sledovaných států a tento růst je pozitivní pro prosperitu a podřizuje se racionálnímu chování spotřebitelů. Pro tuto práci byla použita data soukromých výdajů obyvatel 13 zemí OECD za období 1970 - 1994 a data veřejných a soukromých výdajů obyvatel pro 24 států OECD v roce 1996.
Analýza personální práce (personálních činností)
Vlková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce analyzuje, hodnotí a navrhuje změny v personální oblasti konkrétního podniku, pro účely práce přejmenovaného na Textilex, spol. s r. o. Metodologická část práce uvádí principy a postupy základních personálních činností, jimiž se běžný personální útvar zabývá; praktická část práce hodnotí tyto činnosti již v konkrétních podmínkách podniku Textilex, s r. o. a navrhuje změny, jež by vedly ke zlepšení personální práce v podniku.
Financování vysokoškolského vzdělání z veřejných zdrojů
Matyáš, Radko ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Práce zkoumá systém financování vysokoškolského vzdělání v České republice z veřejných zdrojů. Ukazuje, že investice do vzdělání jako do lidského kapitálu je výnosná nejenom pro studenta, ale i pro stát. Po identifikaci největších problému českého vysokého školství a po analýze systémů v některých zemích OECD tato práce předkládá návrhy změn pro Českou republiku. Představuje model školného a půjček od státu s možnosti splácet až z výnosů ze studia a dále model hodnocení výstupů. Mezi přínosy patří zvýšení finančních zdrojů, důraz na kvalitu, motivace studentů i škol k lepším výsledkům a posílení spravedlivosti celého systému.
Využití Wiki systémů ve vzdělávání
Hlavsa, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Wiki systém je softwarový nástroj, který umožňuje libovolným uživatelům dynamickým způsobem měnit svůj obsah. Tento otevřený systém pro správu obsahu je jedním ze základních rysů Webu 2.0 a stává se stále populárnějším v internetových komunitách, ale i ve firmách a organizacích. Tato bakalářská práce se snaží odpovědět na otázku, zda je možné využívat wiki systémy jako podpůrný nástroj výuky na školách. A pokud ano, tak jakým způsobem. Práce nabízí teoretický pohled na současné wiki systémy a jejich porovnání, ale zároveň i hlubší analýzu v souvislosti se vzděláváním.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,761 záznamů.   začátekpředchozí1732 - 1741dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.