Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 191 záznamů.  začátekpředchozí170 - 179dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažer základní linie jako člen multidisciplinárního týmu a jeho možnosti v ovlivnění kvality ošetřovatelské péče
VACHTOVÁ, Ivana
Manažer je tím, kdo v každé organizaci uvádí všechno v pohyb. Je zároveň tím, kdo tomuto pohybu dává řád a kdo podmiňuje účinnost všech procesů, které v organizaci probíhají. Jeho cílem je vést tým k efektivnímu a kvalitnímu výkonu práce. Sestra manažerka plní úkoly ošetřovatelské péče u jednotlivců či skupin tak, že řídí ošetřovatelský proces. Jejím cílem jsou lidé a jejich pracovní činnost. Podněcuje je k práci, ovlivňuje je a koordinuje jejich výkony, kontroluje, hodnotí, usměrňuje a řídí jejich profesní karieru. Ovlivňuje každodenní jednání lidí na pracovišti, a to směrem k vysokým výkonům a ke spolupráci. Svou každodenní činností nepřímo ovlivňuje spokojenost pacientů s ošetřovatelskou péčí a v neposlední řadě také prosperitu organizace. To vše vykonává s ohledem na spokojenost členů týmu a také se zaměřením na jejich profesní rozvoj. Mají-li být zdrojem skutečně účinným, je nutné ji chápat jako v podstatě způsobilou a motivovanou. To zároveň znamená, dělat vše proto, aby se takovou skutečně stala. Prvním cílem práce bylo zjistit determinanty úspěšnosti operativního manažera a jeho pozice vůbec. Druhým cílem bylo zmapovat atributy řídící pozice manažera. Třetím cílem bylo zmapovat práci manažera s operativní skupinou. Ke zpracování problematiky byl použit kvantitativní výzkum. Jako metoda sběru dat bylo zvoleno dotazování, technikou dotazník. Dotazník byl určen staničním sestrám pracujícím v nemocnicích a zařízeních sociální péče v rámci kraje. Obsahoval 48 uzavřených otázek a jednu otázku polozavřenou. Hypotéza č. 1 říká, že pozici manažera ovlivňují horizontální a vertikální vztahy v systému. Podle zjištěných výsledků mohou vertikální vztahy ovlivňovat pozici manažera v pozitivním, ale i negativním, slova smyslu. Také vztahy mezi manažerem a jím řízenými pracovníky mohou jeho pozici v obou směrech ovlivňovat. Pokud manažer neoplývá manažerskými dovednostmi, může pod sebou mít tým, který není stabilní. Takový tým nemusí odvádět dobrou práci a poskytovat kvalitní ošetřovatelskou péči. Ve smyslu vertikálních vztahů, potom může být pozice manažera nejistá. Hypotéza 1 byla potvrzena. Hypotéza č. 2 říká, že kvalitní vztahy manažera operativní linie a jím řízených pracovníků pozitivně ovlivňují ošetřovatelskou péči. Podle zjištěných výsledků mohou kvalitní vztahy pozitivně ovlivňovat ošetřovatelskou péči, za určitých podmínek. Pokud bude manažerka vytvářet podmínky pro úspěšnou práci týmu a sestry v týmu budou spokojené. Hypozéza č. 2 byla potvrzena. Hypotéza č. 3 o stabilním týmu, který vzniká na základě vytvoření funkční sítě neformálních sociálních a pracovních vztahů. Také tato hypotéza byla potvrzena. Podle názoru dotázaných manažerek stabilní tým vzniká na základě vytvoření funkční sítě neformálních sociálních a pracovních vztahů. Diplomová práce by mohla být využita ke zprostředkování zjištěných informací manažerkám základní linie, na odborných seminářích. Může napomoci k lepšímu porozumění ve vztahu k řízeným pracovníkům. Protože pokud budou manažerky rozumět problematice vedení a řízení lidí, budou mít v tomto směru dostatek informací a budou schopny ji pochopit, daleko lépe dokážou vést své týmy.
Řízení kvality - audit produktu z pohledu zákazníka
BUCHLOVIČOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá jakostí, systémem řízení jakosti, ISO normami, auditem produktu. V praktické části je charakterizována vybraná firma, zavedení ISO norem v této firmě. Dále se zabývám vytvořením pokynu: Sledování kvality na pracovišti. Další část práce se zabývá charakteristikou sledovaných parametrů výrobku a následné použití metody FMEA. V závěru práce zjistím hodnoty produktů pro zákazníka a navrhnu metodiku pro zjištění jejich spokojenosti.
Týmová práce a její hodnocení na příkladu testování software
Bayerle, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrubec, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku týmové práce při testování software a je rozdělena do tří hlavních částí. První část prezentuje hlavní témata, cíle a filozofii testování software a také se zaměřuje na klíčové kompetence softwarového testera. Druhá část se zabývá definicí týmu, týmové práce a jejích výhod a nevýhod. Jsou v ní probírány způsoby jejího měření a hodnocení. Třetí část obsahuje analýzu konkrétního projektu vývoje software. Jsou zde identifikovány a diskutovány bariéry týmové práce spojené s komunikací a informačními toky uvnitř a vně týmu. Nakonec jsou ukázány některé způsoby, jak lze těmto problémům čelit.
Formalizace tvorby týmů
Cerman, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části mé práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti psychologie osobnosti a psychologie práce, které tvoří nezbytný základ pro využití typologie osobnosti a rolí v praktické části. Definuji též pojmy jako skupina, tým, postupy při tvorbě týmů. Praktická část je složena z tvorby repertoárové mřížky, která ukazuje blízkost týmových rolí, ukotvených v repertoárových mřížkách na základě osobnostních atributů a vybraných pozic typů týmů.
Vedení a motivace lidí na základě zkušenosti z AIESEC
Fous, Zdeněk ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je na základě vlastních zkušeností z AIESEC a nastudované literatury navrhnout komplexní model ideálního týmu a popsat jeho charakteristiky, analyzovat a zhodnotit fungování týmů pod mým vedením a porovnat je s navrženým modelem týmu ideálního. Smyslem práce je ucelená a podrobná sebereflexe mého působení jako vedoucího několika týmů v AIESEC a vyvození patřičných závěrů pro mé kvalitnější vedení týmu v budoucnosti.
Využití služeb Google a Google API při řízení a spolupráci v malé skupině
Lhotan, Petr ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Smyslem této práce je pokusit se vytvořit návrh jednoduchého řešení potřeb komunikace, řízení a sdílení dokumentů uvnitř malého týmu s využitím dostupných služeb Google a jejich případné integrování do klientského programu prostřednictvím aplikačního programovacího rozhraní. V práci jsou popsány pouze vybrané služby Google v souvislosti s možností aplikace výsledků práce na reálný příklad z praxe. V práci jsem použil své osobní zkušenosti s používáním popisovaných služeb, analyzoval jsem potřebné teoretické předpoklady práce v týmu a zaměřil jsem se především na možnosti Google Kalendáře, jako hlavního pilíře pro organizování času a přidělování úkolů při řízení pracovní skupiny. Hlavním přínosem práce by mělo být zvýšení všeobecného povědomí o možnostech a výhodách vybraných služeb a jejich zamýšlené využití v praxi.
Řízení dislokovaných týmů
Kašpar, Jakub ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
V této práci se zaměřuji na porovnání kooperace v týmech lokálních a týmech virtualizovaných. V první části jsou vymezeny pojmy: tým, proces a projekt. Prvním bodem analýzy je identifikace charakteristik, které jsou podstatné pro fungování týmu po organizační stránce. Na těchto charakteristikách jsou ukázány odlišnosti mezi lokálním a virtualizovanými týmy. Druhým bodem je popsání požadavků pro jednotlivé kategorie činností a jejich obodování dle jejich důležitosti. Ve třetí části dojde k vyhodnocení, jaký tým se hodí nejlépe ke které kategorii činností. V další části práce je základním tématem problematika kulturní a sociální diference mezi jednotlivými kulturami a společenstvími. V této části jsou uvedena některá doporučení, jak sestavovat a vést tým, aby nedocházelo ke kulturním či sociálním problémům. Pomocí Geert Hofstedeho indexů jsou ukázány rozdíly mezi několika kulturami. Poslední část je zaměřena na osobu manažera týmu. Jsou zde ukázány rozdílné požadavky na osobnost a charakteristiky manažera týmů lokálního a virtualizovaného. Rozdíly jsou aplikovány na otázky: určení rolí jednotlivých členů týmu, správné motivace a řešení problémů v týmu.
Analýza podmínek týmové práce studentů VŠE
Holečková, Kamila ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V diplomové práci jsou popsány a analyzovány podmínky a průběh týmové práce studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Významnou část práce tvoří dotazníkové šetření, ve kterém byly zjišťovány názory, postoje a preference studentů VŠE související s týmovou prací.
Principy týmové práce a předpoklady jejího využití
Tomková, Lenka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je zkoumání efektivity týmové práce v rámci konkrétní společnosti působící v oblasti informačních technologií. Pro vyvození patřičných závěrů o týmové práci ve společnosti bylo zapotřebí provést analýzu týmové práce. Výsledky analýzy jsem následně konfrontovala s reálnou situací v týmu. Neodmyslitelnou součástí diplomové práce je vyhodnocení situace ve sledovaném týmu a podání případných doporučení pro zvýšení efektivity týmové práce.
Zadejte název práce Spolupráce a vedení multikulturních týmů
Matesová, Klára ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice spolupráce multikulturních týmů. V rámci práce je zjišťováno zejména, do jaké míry multikulturní prostředí ovlivňuje spolupráci v týmu a dále, jakým způsobem může být zlepšena spolupráce v multikulturních týmech včetně týmů virtuálních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 191 záznamů.   začátekpředchozí170 - 179dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.