Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Rubix Cube Demonstration on Mobile Platforms
Liptáková, Daša ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Bachelor thesis describes mobile application, which will be ser. The application is implemented for Android OS. User takes six photos of each side of Rubik's cube. The application will convert them into graphical 3D model and show it to user. After the user confirms the detected configuration, the application will solve it and shows the user how to solve it using graphical steps. Each step will be displayed to the user to follow along.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.
Mobilní prohlížeč 3D modelů
Pikora, Jindřich ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Dupej, Ján (oponent)
V rámci bakalářské práce byla vyvinuta aplikace pro prohlížení 3D modelů na mobilních zařízeních se systémem Android. Aplikaci lze použít pro trojúhelníkové sítě opatřené texturami a případně dalšími atributy, primárně bude používána pro prezentaci dat v geometrické morfometrii (obličejové skeny, patra). Při vývoji byl důraz kladen na robustnost, jednoduchou obsluhu a možnost snadného budoucího rozšíření o další datové vrstvy. Byl navržen a implementován klient-server sys- tém, kde jsou modely do mobilního zařízení stahovány ze serveru podle potřeby. Snadná distribuce přístupových informací využívá QR-kódů, soukromí naskeno- vaných jedinců je dostatečně chráněno. Řešitel vyvíjel kompletní klientskou část, nikoli server.
Porovnání výkonu vykreslování v iOS a Metal
Pištělák, Radek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnání grafických knihoven OpenGL ES a Metal na mobilním systému iOS. Pro porovnání výkonu obou knihoven slouží implementovaný částicový systém. Měřením bylo zjištěno, že při použití instanced renderingu lze v současné době dosáhnout vyššího výkonu pomocí knihovny OpenGL ES. Na základě zjištěných výsledků a teoretické části práce je možné provést informovanější rozhodnutí mezi oběma grafickými knihovnami.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Káčerik, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným produktem je aplikace pro Android, sloužící jako správce modulů obsahujících implementaci deskových her. Hry jsou zobrazovány pomocí algoritmu sledování paprsku.
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
Rozšířená realita pro iPhone
Bednář, David ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla vypracována na studijním pobytu na "Technische Universität Graz" v Rakousku, a byla zpracována v angličtině. Tato práce se zabývá rozšířenou realitou pro mobilní zařízení, především pak pro Apple iPhone. V teoretické části jsou zmíněny dostupné knihovny pro práci s rozšířenou realitou a také popis samotného zařízení a vývoje aplikací pro tuto platformu. Praktická část se pak zabývá implementací ukázkové aplikace, která využívá oblíbenou knihovnu pro počítačové vidění OpenCV, pro zpracování obrazu zachyceného kamerou zařízení. Aplikace dále umožňuje náhled kamery překrýt vizuálními informacemi bez i za užití privátních API, a zarovnat kameru OpenGL knihovny s pozicí kamery iPhone v reálném světě.
Principy tvorby a sada demonstračních aplikací běžících nad AndroidOS
Sztefek, Lukáš ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat základní principy tvorby aplikací pro operační systém Android. Čtenář se postupně seznamuje se základními stavebními prvky aplikací, včetně vytváření grafického uživatelského rozhraní. Velký důraz je věnován popisu rozhraní pro práci se senzory, na které navazuje kapitola popisující implementaci několika aplikací. Ty právě senzory využívají ke své činnosti. Po přečtení má čtenář základní povědomí o vývoji aplikací pro Android OS.
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Bezděk, Dušan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která využívá technik rozšířené reality a slouží jako navigace pro chytré telefony s operačním systémem Android. Navigace je realizována pomocí rozšířené reality, kdy je do obrazu reálného světa vykreslena cesta směřující k požadované adrese. Tento program využívá pro získání mapových dat rozhraní Google directions API a informaci o poloze zařízení poskytují GPS souřadnice. Dokument seznamuje čtenáře s detailním návrhem a realizací aplikace a popisuje vybrané problémy při řešení implementace. Závěr je věnován procesu testování a shrnutí výsledků práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.