Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,852 záznamů.  začátekpředchozí1597 - 1606dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klíčové faktory prosperity malé rodinné firmy
Polakovičová, Lenka ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem situace v malém rodinném podniku Veselý-servis, s.r.o. a navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení jeho prosperity. V teoretické části je vymezeno rodinné podnikání a jeho hlavní specifika. Dále jsou popsány vybrané oblasti z managementu, řízení lidských zdrojů, finančního řízení a marketingu, ovlivňující výkonnost podniku. Praktická část je zaměřena na popis podniku vedoucí k identifikaci problémových míst v rámci výše jmenovaných oblastí a jsou předloženy návrhy vedoucí ke zvýšení prosperity podniku.
Plánování projektu : Otevření prodejny italských potravin
Jeřábková, Eva ; Flusserová, Lenka (vedoucí práce) ; Kořenář, Václav (oponent)
Tato práce je zaměřena na naplánování projektu otevření prodejny italských potravin. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy řízení projektů a popsány nejčastější metody používané při řízení projektů. Praktická část je zaměřena na samotný projekt. K naplánování projektu je využita aplikace Microsoft Office Project. Zjištěné délky trvání projektu a celkové náklady na projekt jsou porovnány s požadavky podnikatele a je rozhodnuto, zda bude projekt uskutečněn.
Využití freeware nástrojů projektového řízení v ČR
Blažík, Radek ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Tato práce pojednává o stavu freeware nástrojů pro podporu projektového řízení v České republice. Účelem práce je především zjistit, v jakém rozsahu jsou nástroje s touto licencí využívány v porovnání s nástroji placenými. Konkrétním cílem práce je ověřit pravdivost dvou hypotéz: Většina organizací v České republice freeware nástroje pro podporu projektového řízení nepoužívá. Freeware nástroje nedosahují funkčnosti nástrojů placených. Tohoto cíle je v práci dosaženo zaprvé provedením celorepublikového průzkumu mezi organizacemi v rámci odvětví informačních a komunikačních technologií, zadruhé zhodnocením nejrozšířenějších freeware nástrojů, z tohoto průzkumu vycházejících, dle jejich funkcionality a posouzením jejich schopnosti nahradit nástroje placené. Přínos práce pramení zejména v odhalení aktuálního stavu využívaní nástrojů pro podporu projektového řízení na českém trhu, v seznámení organizací s těmito informacemi a v popsání úrovně funkcionality současně používaných freeware nástrojů pro podporu projektového řízení. Struktura práce má podobu úvodního popsání disciplíny projektového řízení, jeho termínů, procesů, faktorů, popsání metodik a nástrojů pro jeho podporu. Následuje praktická část založená především na celorepublikovém průzkumu v odvětví informačních a komunikačních technologií zaměřeného na zodpovězení jedné z hypotéz. Ověření pravdivosti druhé hypotézy je dosaženo v poslední části práce, která opět prakticky hodnotí úroveň funkcionality freeware nástrojů projektového řízení.
Vzdělávání a rozvoj managementu v České spořitelně
Šimon, Martin ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Sovová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje a vzdělávání managementu České spořitelny, a.s. Cílem této práce je vhodně rozebrat situaci vzdělávání v daném podniku a popřípadě navrhnout různá opatření či zlepšení pro tuto problematiku. Dalším cílem a hlavní problematikou při vzdělávání a rozvoji managementu je role, kterou bude zaměstnanec na takovém postu zastávat, zdali půjde o manažera či o leadera. Součástí práce je metodologický aparát, který vymezuje určité pojmy, který vytváří podklad pro praktickou část. V praktické části si dále zanalyzujeme samotný systém vzdělávání v České spořitelně, a.s. a zároveň prozkoumám otázku zmiňovaného leadershipu. Na závěr shrnu, jak je systém v České spořitelně, a.s. propracovaný anebo zda má nějaké nedokonalosti.
Logistics of medical facilities
Čechová, Kristína ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Zrubcová, Dana (oponent)
Bakalářská práce je věnována logistickému zabezpečení zdravotnických zařízení. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti logistiky, popisuje fungování, ekonomiku, činnost a specifika zdravotnických zařízení. Poslední kapitoly teoretické části poskytují informace o nákupu a řízení zásob ve zdravotnictví. Praktická část obsahuje popis logistického zabezpečení ve dvou konkrétních nemocnicích, porovnání nákladů vznikajících v souvislosti s řízením zásob na vybraných odděleních těchto nemocnic a možné důvody rozdílů.
Postavení žen v managementu v České republice
Ježková, Barbora ; Szabová, Lucia (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Princip rovnosti mužů a žen je v současné době uplatňován ve všech vyspělých státech. Tato bakalářská práce se věnuje postavení žen v managementu v České republice. Problematika zastoupení žen v řídících pracovních pozicích není zatím příliš prozkoumána. Práce analyzuje situaci žen v managementu. Zkoumá strukturu zastoupení žen v managementu a jejich odměňování. Poodhaluje možné příčiny stávajícího stavu. Dále kriticky hodnotí nástroje politiky rovných příležitostí a porovnává je se zavedenými nástroji z jiných států Evropské unie.
Plánování projektu : Zavedení samoobslužných pokladen v prodejnách Tesco
Mrzenová, Markéta ; Flusserová, Lenka (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Tato práce je zaměřena na teorii projektového řízení a naplánování reálného projektu. Řízení projektů se v posledních desetiletí těší velkému rozvoji, více lidí ho používá a stále se vyvíjí. Práce je rozdělena do dvou částí a to teoretickou a praktickou. V teoretické části je uvedena základní terminologie řízení projektů, metody projektování (CPM, MPM, PERT), analýzy časová, nákladová, riziková a zdrojová a jak pracovat s programem MS Project. V praktické části je naplánován projekt na zavedení samoobslužných pokladen do hypermarketů Tesco v Praze. Jsou zde ukázány výstupy z programu MS Project a provedeny některé analýzy. Veškeré činnosti, zdroje a náklady jsou v projektu popsány.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.
Projektové řízení - certifikáty IPMA a PMI - popis a srovnání
Kryst, Tomáš ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá certifikacemi pro projektové řízení. Představuje dvě profesní organizace projektového řízení IPMA a PMI. Zabývá se jejich historií i rozšířením. Detailně popisuje certifikační programy, které organizace nabízejí projektovým manažerům. Každá certifikace je popsána z pohledu využití, přínosu pro projektové manažery a certifikačního procesu. Nechybí ani cenová stránka certifikačního procesu a požadované nároky na znalosti a dovednosti. Práce obsahuje i základní seznámení s metodikou, kterou používají obě organizace. Metodika je shrnuta do standardů projektového řízení PMBOK Guide a ICB (CzNCB). Jejich popis je v práci z důvodu rozsahu dokumentů omezen na vymezení základních pojmů a přiblížení struktury. Pro získání celkového nadhledu nad popisovanou problematikou je na závěr provedeno srovnání.
Úloha plánů a rozpočtů v podnikovém řízení
Škodová, Martina ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Těšínský, Ondřej (oponent) ; Těšínský, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje tématice plánování a rozpočtování a jejich úloze v podnikovém řízení. Ve své teoretické části definuje teoretická východiska včetně progresivních přístupů. Zabývá se také konkrétními funkcemi, které mohou plány a rozpočty v podniku plnit. Na základě teoretických poznatků vyvrací hlavní kritické argumenty, které zpochybňují roli plánů a rozpočtů v podnikovém řízení. V praktické části, která není z důvodu citlivosti dat publikována, rozvíjí téma práce na příkladu konkrétní společnosti. V závěrečném vyhodnocení (také nepublikovaném) analyzuje podnikovou praxi a konfrontuje ji s teoretickými vymezeními. Na základě zjištěných skutečností jsou navrženy doporučení na zkvalitnění podnikového systému plánů a rozpočtů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,852 záznamů.   začátekpředchozí1597 - 1606dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.