Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.
Řídicí jednotka a systém napájení formule Student
Klement, Dominik ; Szabó, Zoltán (oponent) ; Steinbauer, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu centrální řídicí jednotky a napájecího systému pro monopost soutěžící v soutěži Formule Student Electric. Řídicí jednotka zpracovává data ze senzorů umístěných na monopostu, tyto data vyhodnocuje a následně ovládá periferie. Napájecí systém integrovaný v řídicí jednotce reguluje vstupní napětí na větve, které napájí další jednotky monopostu.
Návrh protiopatření k útokům na konektivitu vozů
Golovkova, Nataliya ; Číka, Petr (oponent) ; Gerlich, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku konektivních vozů a typy hrozeb které mohou nastat a jak se proti nim chránit. V teoretické části byl popsán obecný model auta. V další části práce byl vytvořen šablon v Microsoft Threat Modeling Tool s hrozbami a protiopatření k nim.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Elektronický regulátor rychlosti vozidla
Šimbera, Michal ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, realizací a ověřením funkce řídicí jednotky pasivního tempomatu. Nejdříve jsou identifikovány potřebné vstupy, výstupy a regulátor řídicí jednotky. Dále je rozebrán návrh elektroniky, volba procesoru, napájení a dalších použitých součástek. Následuje rozbor řídicího algoritmu naprogramovaného v C/C++. Nakonec je ověřena funkčnost sestavené řídicí jednotky s nahraným algoritmem na řízení spalovacího motoru.
Jednopákové systémy ovládání pístové pohonné jednotky
Gröger, Roman ; Cäsar, Tomáš (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje práci letadlových pístových pohonných jednotek a jednopákové systémy jejich ovládání. V první části jsou popsány charakteristiky pístových motorů a jejich regulační veličiny. Druhá část popisuje práci pístových motorů se stavitelnou vrtulí. Třetí a čtvrtá část pojednává o jednopákových systémech ovládání pístové pohonné jednotky, uvádí jejich porovnání a možné problémy vznikající při jejich ovládání.
Data logging vozu Formula Student
Novotný, Libor ; Vdoleček, František (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem principu senzorů použitých na monopostu Formule student. Dále je popsána řídící jednotka a její přídavné moduly, nastíněno zlepšení monopostu v oblasti elektroniky a implementace dataloggeru Omega L2. Podrobněji popisuje důvod použití senzorů a aktuátorů na vozidle. Popis je doplněn ukázkou naměřených dat.
Inovace systému pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel
Kyloušek, Josef ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou softwarových nástrojů pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel. Konkrétně je zaměřena na nástroj TestAut 2, který je vyvíjen společností e4t a využíván pro testování vozů značky Škoda. Cílem této práce je porovnání tohoto nástroje s podobnými produkty v automobilovém průmyslu. Práce tedy obsahuje analýzu stávajícího nástroje TestAut 2 a popis principů a vlastností nástrojů EXAM, MODENA a PROVEtech. Z těchto získaných informací je vybrána množina principů považovaných za výhodné. V další části práce je popsána implementace těchto principů do nástroje TestAut 2, testování jejich funkčnosti a zhodnocení jejich přínosu. Závěrem je navrhnuto další vylepšení upravovaného nástroje.
Analýza Eura na Slovensku
Hallon, Róbert ; Maier, Tomáš (vedoucí práce) ; Malec, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou slovenské ekonomiky od zavedení eura 1. ledna 2009 do ledna 2015. Práce dále pojednává o krátké historii evropské měnové integrace, integrace eura na Slovensku a jaký byl vývoj slovenské ekonomiky od vyhlášení nezávislosti v roce 1993 až do zavedení eura. Představuje jak Slovensko se zvládalo plnění maastrichtských kritérií a přípravu občanů Slovenska na novou měnu. V práci je také uveden dopad hospodářské krize na slovenskou ekonomiku a dopad krize na veřejné finance v celé eurozóně. Vysvětluje evropské záchranné fondy Evropský nástroj finanční stability (EFSF) a Evropský stabilizační mechanismus (ESM), a jak Slovensko řešilo zavedení těchto fondů. Samotná analýza se zabývá vývojem slovenské ekonomiky, zejména vývoj zahraničního obchodu a HDP. Analytická část práce srovnává současnou situaci na Slovensku týkající se inflace, růst minimální mzdy, produktivita práce za hodinu, růst HDP, celkový veřejný dluh a nezaměstnanost se situací v jiných zemích eurozóny. V poslední kapitole jsou uvedeny názory odborníků o současné a budoucí situaci eura.
Bezdrátové OBDII-Bluetooth rozhraní
Bezdíček, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout OBDII rozhraní komunikující s počítačem pomocí technologie Bluetooth. Vyrobené zařízení umožňuje bezdrátově diagnostikovat vozidla vybavená konektorem OBDII využívající libovolný, ze všech pěti standardem OBDII podporovaných, komunikačních protokolů. Komunikace se zařízením pomocí PC je možná a dále popisována jak pomocí specializovaného softwaru, tak pomocí jednoduchých příkazů pomocí terminálu. Jádrem celého zařízení je čip ELM327, který je pro tuto činnost přímo určen, a průmyslový Bluetooth modul. Vytvořené diagnostické rozhraní bylo otestováno a je schopno korektně zobrazovat hodnoty senzorů vozidla i pracovat s registrem závad.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.