Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 156 záznamů.  začátekpředchozí147 - 156  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza elektronického obchodu a realizace vybraných opatrení
Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je navržení sady opatření, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení úspěšnosti elektronického obchodu společnosti EuroCup Agency s.r.o. Dále pak vytvoření harmonogramu jejich realizace, stanovení cílů celkové realizace a uvedení opatření patřících do první etapy přímo do praxe. Práce se pro splnění zmíněných cílů opírá zejména o uvedení komplexního teoretického přehledu možností pro zvýšení úspěšnosti elektronických obchodů a o rozsáhlou analýzu sledovaného elektronického obchodu. Tato analýza se zaměřuje na trh společnosti, cílové segmenty a konkurenci, prodeje společnosti, offline konverzní poměr, statistiky získané pomocí nástroje Google Analytics a použitelnost elektronického obchodu.
The analysis of a system of corporate education
Chabrečeková, Juliána ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Fučíková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat systém podnikového vzdělávání v konkrétní společnosti a navrhnout možná řešení pro zvýšení jeho efektivity. První část práce obsahuje teoretické zpracování dané problematiky, které definuje kritéria hodnocení analýzy. Ve druhé části práce jsou stanoveny základní východiska důležité pro analýzu, společně s metodami a nástroji použitými při zpracovávání bakalářské práce. V hlavní části práce je stručně charakterizován celý vzdělávací systém podniku Jaderné elektrárny Mochovce. Detailní analýza je zaměřena na rozbor odborné profesní přípravy s důrazem na jednotlivé fáze systematického vzdělávání. Na základě podrobného rozboru a uskutečněného výzkumu jsou navrženy doporučení, které by mohly zefektivnit odborné profesní vzdělávání společnosti Jaderné elektrárny Mochovce.
Vzdělávání a rozvoj manažerů
Bartheldyová, Jana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem vzdělávání a rozvoj obchodních manažerů ve firmě Internet a.s. Cílem bakalářské práce je analyzovat jednotlivé fáze systému vzdělávání ve firmě Internet a.s., a následně zhodnotit jejich negativa a pozitiva, a poté navrhnout možné odstranění jejich nedostatků. Práce je rozdělena na dvě části -- praktickou a teoretickou. První část obsahuje vysvětlení několika pojmů pojících se se vzděláváním a rozvojem manažerů, dále jednotlivé fáze systému vzdělávání, metody a formy vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na konkrétní podnik. Je zde popsána charakteristika podniku a požadavky na kompetence a schopnosti manažera. Praktická část také zahrnuje analýzu jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Internet a.s. a popsání kladů a záporů jednotlivých fází systému vzdělávání a návrhy eliminující jejich nedostatky.
ICT in public administration
Paluš, Matej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Mojí bakalářskou prací chci přiblížit eGovernment v České republice s hlavní orientaci na projekt datových schránek. V první části porovnávám jednotlivé vybrané elektronické služby eGovernmentu v zemích Evropské Unie s následním zanalyzováním dosažené situace. K tomu patří i objasnění pozice České republiky v žebříčku zemí EU při naplňování elektronizace služeb. Druhá část se již aktivně věnuje situaci ohledně zavádění datových schránek v České republice. Cílem je představit tento rozsáhlý a významný projekt v oblasti elektronizace veřejné správy. Chci poukázat na právní aspekty, rizika spojená s datovými schránkami, problémy při jejich zavádění, ale zhodnotit i přínosy tohoto projektu. Poslední část je o situaci ve slovenském eGovernmentu a možných vizích do budoucna. Velmi důležitou částí však bude analyzování všech rizik, které by mohly ohrozit zavedení datových schránek na Slovensku. Chci se zaměřit na jednotlivé legislativní aspekty zákona o eGovernmentu a také na situaci po uvedení tohoto zákona v platnost.
Využití nových statistických postupů při vyhodnocení realizace KPÚ v Jihočeském kraji
HRNÍČKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením realizace komplexních pozemkových úprav v rámci Jihočeského kraje. V teoretické části jsou popsány všeobecné informace o pozemkových úpravách, od historie až po jejich cíle. Dále následuje zaměření na společná zařízení a polní cesty, především na jejich kategorie, dále pak na požadavky a návrhy cestní sítě. Praktická část je zaměřena na realizace polních cest, zejména na jejich nákladovost a kolik km bylo v jednotlivých okresech realizováno. Dále je vybrán podrobně jeden okres (Táborsko). Vyhodnoceny jsem zejména technické parametry vozovek, dále pak doba zahájení a ukončení, zda se jedná o rekonstrukci či novostavbu a vše finančně porovnáno. Získané výsledky jsou vyhodnoceny těxtově i graficky.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 156 záznamů.   začátekpředchozí147 - 156  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.