Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,383 záznamů.  začátekpředchozí1336 - 1345dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Linknerová, Alena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.
Srovnání postoje České republiky a Spolkové republiky Německo k Ruské federaci (na základě analýzy vybraných médií)
Urbanovská, Aneta ; Dubský, Zbyněk (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá srovnáním postoje českých a německých médií k Ruské federaci v politické, ekonomické a mezinárodně bezpečnostní oblasti.
Humanitární krize a role médií: Případová studie Srí Lanka
Strolená, Lucie ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje určení významu médií při humanitárních krizích. Konkrétně se věnuje příkladu srílanského konfliktu a vlivu tzv. CNN efektu. Cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit souvislost mezi jednáním americké a britské administrativy ohledně poslední závěrečné fáze srílanského konfliktu na počátku roku 2009 a mediálním pokrytím téhož. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je čistě úvodní. Druhá kapitola se věnuje CNN efektu jako takovému. Je zde popsán vznik a vývoj tohoto teoretického konceptu, definice a souhrn toho, jak se o něm doposud psalo a jaké jsou nejvýznamnější tituly. Třetí, nejobsáhlejší kapitola, zahrnuje praktickou aplikaci CNN efektu na příkladu humanitární krize na Srí Lance a působení médií na představitele USA a Velké Británie.
Srovnání postavení muslimů ve Francii a v Holandsku
Kadlecová, Gabriela ; Havlová, Radka (vedoucí práce) ; Jeníčková, Martina (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Srovnání postavení muslimů ve Francii a v Holandsku" se zabývá situací, ve které se nacházejí vyznavači islámu v těchto dvou zemích. Nejdříve je v práci hodnoceno, jakou imigrační politiku hlásají Francie a Holandsko v rámci EU. Poté jsou vyhodnocovány názory, které mají jednotlivé politické strany zastoupené ve francouzském a holandském parlamentu na imigrační politiku. Třetím aspektem jsou média, konkrétně největší deníky. V potaz je brána také činnost muslimských organizací v těchto dvou zemích. Nakonec je vytvořena určitá syntéza, která hodnotí, jak tyto přístupy ovlivňují situaci muslimů ve Francii i v Holandsku. Hlavním cílem této bakalářské práce je najít nejen hlavní rozdíly mezi postavením muslimů ve Francii a v Holandsku, ale také vyhodnotit, v čem je situace této etnické skupiny v analyzovaných zemích stejná.
Vliv médií na počátek a průběh americké invaze do Iráku
Šoltys, Adam ; Havlová, Radka (vedoucí práce) ; Novotná, Yvona (oponent)
Válka proti terorismu probíhá převázně na domácí frontě, kde hrají klíčovou roli média. Ta po 11. září významným způsobem ovlivnila postoj americké veřejnosti k islámu a pozdějším vojenským intervencím vůči muslimským zemím. Cílem této práce je čtenáři nastínit nejen vliv médií ve válce proti terorismu, ale také popsat a analyzovat propagandistické snahy Bílého domu a důvody, proč většina Američanů podporovala invazi do Iráku. Důležitou součástí práce je navíc zhodnocení změny vztahu médií k vládě po útocích na Světové obchodní centrum a jeho dalšího možného vývoje.
Metodická podpora tvorby výukových médií
Jirák, Jaroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Gergelitsová, Šárka (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití tzv. nových médií v procesu výuky. Cílem práce je tyto možnosti popsat a uvést základní doporučení pro jejich efektivní tvorbu a využití. Práce obsahuje popis možností digitálních výukových prezentací, využití audia a videa ve výuce a v neposlední řadě popisuje výukové aplikace a hry. Pro každou část jsou uvedeny konkrétní příklady software a jeho využití. Obsahem práce je rovněž popis současných trendů využívaných technologií a předpoklady budoucího vývoje v této oblasti. V závěru práce je navrženo řešení z hlediska využití moderních technologií pro malou ZŠ.
The influence of news service on the public opinion: The case study broadcast 168 hours
Fáberová, Dominika ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice veřejného mínění a vlivu médií na ně. Sleduje zpravodajský žánr jako klíčový mediální celek, který má vliv na společenské a politické konání diváků v budoucnosti. Teoretickými základy tvorby zpravodajství a jeho složek se zabývá první část práce. V této části je možné najít klíčovou definici kritéria objektivity jako normativního požadavku na zpravodajství v demokratických režimech, které profiluje média do polohy strážce demokracie a vymezuje jim i další důležité funkce pro společnost a její fungování. Analytická část se soustředí na případ relace 168 hodin, která se zakládá na souhrnu důležitých událostí uplynulého týdne. Analýza poukazuje na práci ve prospěch emotivního ovlivňování diváka a nachází souvislost vlivu relace na formování společenského a politického vědomí diváků. Cílem práce je zamyšlení se nad vlivem zpravodajství a konkrétní specifické relace zpravodajského typu, relace 168 hodin, na veřejné mínění a s tím spojené konání diváků v rámci společnosti, politického života, a například i volebního chování.
Marketingový význam body image
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,383 záznamů.   začátekpředchozí1336 - 1345dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.