Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy.
Soucha, Filip ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy Autor: Bc. Filip Soucha Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíle: Zjistit a porovnat úroveň tělesné zdatnosti, pohybových dovedností a množství podkožního tuku u dětí na 1. stupni základní školy. Dalším cílem je zjistit vzájemné vztahy mezi tělesnou zdatností, pohybovými dovednostmi a množstvím podkožního tuku. Metody: Výzkumný soubor se skládá z žáků třetích, čtvrtých a pátých tříd základní školy (n=77). Pro zjištění úrovně tělesné zdatnosti bylo využito Unifittestu (6-60), pro zjištění pohybových dovedností byl použit test TGMD-2 a pro zjištění podkožního tuku proběhla somatická měření, která jsou součástí Unifittestu (6- 60). Výsledky: 32% dětí dosáhlo v testu tělesné zdatnosti průměrné skóre dle testové normy. Nad i pod průměrnou hranicí se nacházel stejný počet dětí, a to 34%. U 79% dětí jsme v testu tělesné zdatnosti zjistili nevyrovnané výsledky, kdy nejlepší výsledky byly většinou dosaženy v testu leh-sed a nejhorší výsledky ve vytrvalostním člunkovém běhu. U 50% dětí jsme zjistili nadprůměrné množství podkožního tuku.. V motorickém testu dosáhlo 70% procent dětí podprůměrných výsledků. Lepších výsledků dosahovali děti v lokomotorickém subtestu v porovnání s manipulativním...
Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky
Kraft, Daniel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky Cíle práce: Zkoumat a analyzovat sportovní přípravu hráčů fotbalu z hlediska tréninkového obsahu. Zaměřit se na stimulované pohybové schopnosti, nacvičované dovednosti a využité didaktické formy v tréninku dětí. Porovnat získané informace z praxe s teoretickými východisky. Metody: Základem praktické části práce byla metoda pozorování a rozhovoru s hlavním trenérem. V hospitacích jsem evidoval skladbu tréninkového obsahu, kterou jsem následně podrobil analýze. Ve výsledcích jsem pracoval se statistickými metodami četnosti a procentuálního vyjádření. V diskusi jsem prostřednictvím metody komparace, porovnal praktické výstupy s těmi teoretickými. Výsledky: Trenér se v tréninkovém procesu nejvíce zabýval rozvojem koordinačních a rychlostních schopností. Nejčastěji nacvičovanou herní činností jednotlivce bylo vedení míče. Z MOF trenér nejvíce využíval průpravná cvičení a průpravné hry, nejméně herní cvičení. Ze SIF aplikoval ve většině cvičení hromadnou formu. Klíčová slova: Tréninkový proces, tréninkový obsah, didaktické formy, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti
Plavecká výuka mentálně postiženého jedince a jeho integrace - Downův syndrom
Turská, Iva ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Téma diplomové práce se týká integrace mentálně postiženého jedince do skupiny běžné populace, v průběhu přípravné plavecké výuky. Cílem práce je posouzení a zmapování problému Downova syndromu a na základě východisek navržení a ověření koncepce integrace postiženého. Teoretická část diplomové práce vychází z charakteristiky specifik mentálně postižených, objasňuje pojmy Downova syndromu, zaměřuje se na integraci mentálně postižených a seznamuje s plaváním jako prostředkem k integraci. Praktická část diplomové práce popisuje průběh výzkumu, charakterizuje vyšetřovaný soubor, uvádí výsledky testování (Štochl, 2002) a registruje osvojení sledovaných dovedností. Výsledky jsou hodnoceny slovně i formou grafů. Součástí praktické části je také vypracovaná koncepce integrace mentálně postiženého, vytvořena na základě analýzy odborné literatury a na základě praktických a teoretických zkušeností. Koncepce obsahuje jednotlivé návrhy a vlastní aplikaci. Diskuse vysvětluje a hodnotí výsledky integrovaného jedince během výzkumu. Závěr práce porovnává výsledky výzkumu s pracovními hypotézami.
POHYBOVÉ DOVEDNOSTI DĚTÍ 5. TŘÍD A JEJICH POROVNÁNÍ NA VESNICÍCH A VE VELKÝCH MĚSTECH
Junková, Marie ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit úroveň pohybových dovedností dětí 5. tříd a srovnat tuto úroveň u dětí na základních školách na vesnicích a ve městech. Vzhledem k rozsáhlosti tématu byly pro výzkum zvoleny pouze dovednosti gymnastické. Gymnastické dovednosti byly vybrány na základě osnov tělesné výchovy pro 5. třídu základních škol. A to sice kotoul, kotoul vzad, stoj na rukou a přeskok. Testování probíhalo na vybraných základních školách v hodinách tělesné výchovy za pomoci učitelů. Děti byly klasifikovány pomocí hodnotících škál, které byly vytvořeny pro každou vybranou dovednost zvlášť. Bylo vytvořeno grafické zpracování výsledků, na základě kterých jsme výzkum vyhodnotili. Dále nás zajímalo, zda dětí, se zjevnou nadváhou je více v městských školách nebo ve školách na vesnici a do jaké míry tyto děti ovlivní celkové výsledky tohoto výzkumu.
Gymnastika v programu MŠ
Zelenková, Blanka ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností. Klíčová slova Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace
Rozvoj pohybových dovedností u žákyň ve volejbale.
Doušová, Barbora ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
- v českém jazyce Název: Rozvoj pohybových dovedností dětí u žákyň ve volejbale Cíle práce: Cílem práce je na základě opakovaného testování ověřit účinnost tréninkových prostředků na rozvoj pohybových dovedností u žákyň ve volejbale Klíčová slova: volejbal, pohybové dovednosti, děti staršího školního věku, sportovní trénink, rozvoj pohybových dovedností, motorické testy
Úroveň základních pohybových schopností a dovedností předškolních dětí
Homolková, Zuzana ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické kapitoly, které se týkají pohybových schopností a dovedností, kapitoly o motorických testech a vývoji dítěte v předškolním věku. V praktické části je zde řešen problém vlivu podmínek tří mateřských škol na pohybový rozvoj dětí, které školy navštěvují, a to z hlediska dosažené úrovně schopností a dovedností ve vybraných motorických testech.
Plavecká výuka mentálně postiženého jedince a jeho integrace - Downův syndrom
Turská, Iva ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Název: Plavecká výuka mentálně postiženého jedince a jeho integrace - Downův syndrom Diplomová práce se týká mentálně postiženého jedince s Downovým syndromem a jeho integrace v přípravné plavecké výuce. Prakticky se jedná o realizaci přípravné plavecké výuky, registraci postupného osvojování základních plaveckých dovedností, zhodnocení vstupních a výstupních plaveckých dovedností. Klíčová slova: Downův syndrom, mentální postižení, plavecká výuka, pohybová aktivita, pohybové dovednosti, pohybové schopnosti, integrace, základní plavecké dovednosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.