Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly v chování řidiče při jízdě přes přechod pro chodce v noci a ve dne
Vlasák, Jaroslav ; Semela, Marek (oponent) ; Maxera, Pavel (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu chování řidičů reagujících ve dne a v noci na přechodech pro chodce. Pozornost je věnována především veškerým faktorům, které mohou ovlivnit jejich chování při jízdě přes přechod pro chodce. Ovlivnění chování těmito faktory může zapříčinit z velké části dopravní nehody vozidel s chodci. Jednou ze základních technik v současné době je analýza chování řidiče pomocí optického vnímání podnětů. Pro měření optických reakcí slouží zařízení Eyetracker, díky němuž lze sledovat změny úhlu pohledu řidiče, navigace řidiče při jízdě a jeho optické reakce na různé podněty během jízdy. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu chování řidičů při jízdě přes přechod pro chodce v noci a ve dne. Denního měření se zúčastnilo dvanáct řidičů při jízdě přes klasický přechod pro chodce ve městě Brně. Nočního měření se zúčastnilo sedm řidičů při jízdě přes klasický přechod pro chodce ve městech Břeclav a Lednice. Při jízdě byly sledovány optické reakce řidičů na různé podněty pomocí speciálního zařízení Eyetracker a jejich možné ovlivnění.
Virtualizace vstupních a výstupních operací v počítačových sítích
Remeš, Jan ; Martínek, Tomáš (oponent) ; Matoušek, Denis (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou virtualizace počítačových systémů a zejména síťových karet ve vysokorychlostních sítích, a řeší implementaci podpory virtualizační technologie SR-IOV pro síťové karty COMBO. V práci jsou shrnuty různé přístupy k virtualizaci síťových karet a popsány výhody technologie SR-IOV pro vysoce výkonné aplikace. Dále práce obsahuje informace o platformě COMBO a popisuje návrh a implementaci podpory technologie SR-IOV pro tuto platformu. Závěrem je provedeno vyhodnocení výkonnostních testů implementované technologie ve virtuálních strojích. Výsledkem práce je podpora technologie SR-IOV v kartách COMBO, což umožňuje jejich použití ve virtuálních strojích při zachování vysokého výkonu. To umožní budoucím COMBO kartám fungovat jako akcelerátory v sítích využívajících virtualizace síťových funkcí.
Úroveň znalostí první pomoci u řidičů
Cukrová, Šárka ; Hošťálková, Monika (vedoucí práce) ; Eislerová, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá úrovní znalostí poskytování první pomoci u řidičů. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na shrnutí informací, které se týkají obecných zásad poskytování první pomoci a postupů první pomoci z vybraných oblastí (bezvědomí, kardiopulmonální resuscitace, šok, krvácení, úrazy). Také jsou zde uvedena zákonná ustanovení týkající se první pomoci, postup při dopravní nehodě a statistika dopravních nehod. V empirické části bylo použito kvantitativní šetření a data byla získána technikou dotazníku. Respondenty byli náhodní řidiči z okolí Kladna. Výzkum byl zaměřen nejen na zjišťování jejich teoretických znalostí v postupech první pomoci, ale také na zjištění překážek, které jim v poskytnutí první pomoci brání. Na základě výsledků byla zjištěna neznalost postupu v situaci, kdy si zachránce není jist, zda zraněný v bezvědomí dýchá. Naopak velmi dobrých výsledků dosáhli respondenti ve vědomostech z oblasti krvácení. 100% úspěšnost pak byla u otázky "Co podáme zraněnému při poranění břicha?". Z překážek, které brání v poskytnutí pomoci, respondenti nejčastěji uvádějí strach z ublížení a obavy z nedostatku znalostí. Klíčová slova první pomoc, řidiči, dopravní nehoda, zranění při nehodách, život ohrožující situace, kardiopulmonální resuscitace
Problematika drog v dopravě
MELOUN, Jan
Ve své bakalářské práci se věnuji problematice řidičů pod vlivem drog neboli omamných a psychotropních látek. Tuto problematiku jsem shrnul do práce s názvem "Problematika drog v dopravě". Téma drogy neboli omamné a psychotropní látky (dále i OPL) v těle řidičů je velice aktuální. Podíl těchto řidičů v silničním provozu neustále stoupá. S tímto se zvyšuje i riziko, které takový řidič představuje. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Teoretická část představuje seznámení s danou problematikou od základních pojmů až po vyšetřovací metody. V praktické části prezentuji data z laboratoře klinické a forenzní toxikologie Nemocnice České Budějovice, a.s., konkrétně se věnuji vyšetřením provedeným u řidičů vyžádaným od Policie České republiky. Předmětem výzkumu jsou řidiči zachycení ve stanoveném období 2014 - 2016 na základě pozitivního screeningového testu (on - road), dle jednotlivých skupin OPL. Celkem bylo za stanovené období 2014 - 2016 v laboratoři klinické a forenzní toxikologie Nemocnice České Budějovice, a.s., vyžádáno vyšetření na 2197 skupin OPL u 1630 osob, specifickou laboratorní metodou byla přítomnost OPL potvrzena u 1450 osob. Výzkumem bylo mj. zjištěno, že ve stanoveném období se počty vyžádaných vyšetření od Policie ČR zvyšovaly. Řidiči byli nejčastěji pozitivní na cannabinoidy a zvyšoval se podíl pozitivních řidičů na metamfetamin (pervitin). Práci bude možné využít ke školení policistů ohledně postupů, provedení, jednání a plánování výkonu dopravních kontrol zaměřených na řidiče pod vlivem OPL.
Drivers of Corporate Social Responsibility (CSR) in Family Businesses
Mengel, Niklas ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
This thesis analyzed the Drivers and Implementation Approaches of Corporate Social Responsibility (CSR) in Family Businesses. Qualitative Analysis based on Semi-Structured Interviews was conducted in the region of Southern Lower Saxony and later on quantified through category-based Content Analysis. The results suggest that Drivers of CSR can be divided into value-based and strategic, and Implementation Approaches into informal and formal. Family Businesses are more likely to be driven by values and implement an informal approach. Further, a model to define CSR, called Four-Peak Pyramid of Corporate Social Responsibility, was developed. It consists of two fundamental stones of CSR, Compliance and Profitability, and four peaks called Marketplace, Workplace, Community and Environment.
Integrace pomocných modulů do systému pro automatizované funkční testování
Hřebíček, Zdeněk ; Macháček, Jiří (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce, bylo získat teoretické základy v oblasti automatizace testování embedded zařízení, zejména při použití testovacích modulů, pochopit strukturu protokolu Modbus a Enviracom, architekturu systému pro podporu automatizovaného testování ATAB a tyto znalosti následně využít k naprogramování ovladačů pro testovací moduly NTC Simulator a EnviraCOM Serial Adapter v jazyce C#.
Implementace ovládačů pro bezdrátovou senzorovou jednotku
František, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Botta, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá užíváním digitálních a analogových senzorů s bezdrátovou jednotkou IRIS. Je zde uveden základní popis softwarového balíčku BitCloud, včetně důležitých funkcí pro práci s použitými typy senzorů a využívanými sběrnicemi. V práci je popsán postup pro vytvoření ovladačů pro jednotlivé senzory a jejich implementace do balíčku BitCloud. Závěrem práce je praktická ukázka správného implementování jednotlivých ovladačů.
Distribuce síťového provozu na více-jádrové procesory
Straňák, Peter ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh a popis implementace ovladače pro platformu NetCOPE. Tento ovladač má poskytovat rychlé přenosy mezi hardwarem a softwarem i více-vláknovým aplikacím. Driver je určen pro operační systémy Linux a je upraven tak, že umožnuje více aplikacím současný přístup ke kartě. V práci jsou uvedeny základní informace potřebné pro jeho úpravu a také implementační detaily jednotlivých funkcí. Důraz je kladen na vysokou datovou propustnost. Součástí implementace je i úprava uživatelské knihovny, která s ovladačem spolupracuje.
Návrh síťových aplikací na platformě NetCOPE
Hank, Andrej ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Monitorování a zaručení bezpečnosti vysoko-propustných sítí s rychlostmi od 1 do 100 Gb/s si vyžaduje hardwarovou akceleraci. Platforma NetCOPE pro rychlý vývoj síťových aplikací využívá akceleraci hardwarovou kartou s technologií FPGA přístupem "Hardware/Software Codesign". Zvýšení výkonnosti softwarové části platformy je podmíněno paralelním zpracováním aplikací pro využití více jader procesoru. Tato práce analyzuje architekturu platformy NetCOPE a možnosti paralelního zpracování standardních síťových aplikací, navrhuje modely využití více jader procesoru umožněním souběžného zpracování dat nad platformou NetCOPE, a následně je implementuje. Podpora modelů je integrovaná do vrstvy systémových ovladačů systému Linux a uživatelských knihoven, které vytváří jednoduché rozhraní pro využití této podpory. Pro dosáhnutí vysoké propustnosti řešení se práce věnuje jeho optimalizacím. Dosáhnuté výsledky jsou změřené vytvořenými testovacími nástroji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.