Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 189 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MORAVSKÉ VINAŘSKÉ CENTRUM BRNO
Vojtěšek, Jiří ; Žák, Libor (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Město Brno bylo od nepaměti centrem moravského vinařství. Nový návrh vinařského centra reaguje na tuhle skutečnost a reprezentuje majestátnost vinařství ve své plné kráse. Respekt k přírodě, láska k tradici a řádu-milovnost jsou hlavní aspekty designu. Návrh se ve své podstatě otevírá pro veřejnost, nicméně potřebná skromnost je zachována. Naopak uzavřenost výrobní části uchovává tajemství hluboké tradice pěstování a výroby vína. Navržené stavby slouží k výrobě, skladování vína, administrativě spojené s výrobou, degustaci a prodeji vína, konferencím, ubytování a v neposlední řadě wellness a jiným aktivitám. Velikost objektu je výsledek optimální koncepce, která nenarušuje historickou zástavbu okolí. Je kladen důraz na minimalizaci nákladů ať už při výstavbě, tak při provozu. Půdorysný tvar připomínající písmeno L je orientován nádvořím směrem na západ. Vzniká zde unikátní prostor vinařského dvoru s širokým schodištěm. Tento amfiteátr může sloužit k sezónním výstavám, poutím či místní hodové zábavě. Dvůr je propojen s ulicí Hlinky podchodem, který parafrázuje historické vstupní portály do sklepů. Severní část objektu se zakusuje do terénu a spojuje původní sklepy s novými prostory. Malé úzké okna odráží požadovanou uzavřenost, stejně tak jak tomu bylo se sklepními objekty na Jižní Moravě po dlouhá staletí.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Podnikatelský záměr pro založení společnosti
Berka, Václav ; Banková, Jana (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského záměru pro založení společnosti. Nejprve se zabývá teoretickou částí, kde jsou popsány pojmy týkající se podnikání, dále se zde definuje podnikání v hotelnictví a gastronomii, financování podnikatelské činnosti a také je tu rozebrána struktura podnikatelského plánu. V praktické části se aplikují poznatky z teorie na konkrétní návrh podnikatelského plánu pro založení podniku v oboru hotelnictví a gastronomie.
Dopady pandemie COVID-19 na podnikání v MSP
Maturová, Hana
Cílem diplomové práce je specifikovat dopad pandemie do odvětví gastronomie, identifikovat faktory a oblasti, které umožnily úspěšně reagovat na krizovou situaci. Jsou navrženy scénáře, jak reagovat v případě neočekávané negativní změny v odvětví gastronomie. Přehled literatury obsahuje základní pojmy z oblasti krizového managementu, krizí, analýzy odvětví a makroekonomických ukazatelů. Pro naplnění cíle práce jsou provedeny kvalitativní rozhovory s manažery podniků. Praktická část zahrnuje výsledky z polostrukturovaných rozhovorů. Následně jsou specifikovány dopady a identifikovány faktory a oblasti, které pomohly podnikům zvládnout krizi.
Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje
Toflová, Klára
Toflová, K. Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Hlavním cílem práce je zhodnocení míry spokojenosti s vybranými faktory v gastronomických podnicích v Moravskoslezském kraji a jak tyto faktory ovlivňují jejich loajalitu. K dosažení cíle budou použita data, která byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření. Otázky jsou zaměřeny na faktory spokojenosti zákazníka, jejich následný vliv na loajalitu a také jaké vlivy je ovlivňují při vyhledávání nových podniků a jejich reakce na ne/spokojenost s podnikem.
Pracovný stres zaměstnancov v službách vybraných podnikov
Pramuková, Lívia
Táto bakalárska práca sa zaoberá pracovným stresom a vplyvom stresu na zamestnancov v službách podnikov mesta Brna. Cieľom práce je navrhnúť zamestnancom spôsoby pre zníženie vplyvu stresu pri pracovnom výkone. Znížením stresu zamestnancov bude zvýšená spokojnosť a motivácia zamestnancov. Literárna rešerš sa zaoberá odbornou literatúrou o pracovnom strese, druhoch stresu, a dôsledkoch na osobný aj pracovný život (Work-Life balance). Analytická časť je rozdelená na dve celky. Prvá časť pozostáva z kvantitatívneho výskumu zameraného na pracovný stres u zamestnancov v nižších úrovniach pohostinstiev. Druhá časť pozostáva z kvalitatívnych rozhovorov so štyrmi majiteľmi/vedúcimi rôznych gastronomických podnikov mesta Brno.
Vliv sociálních sítí na generaci Z v gastro prostředí
Rozumová, Kateřina
Tato bakalářské práce je zaměřena na sociální sítě a jejich vliv na generaci Z v gastro prostředí. Cílem bakalářské práce je zhodnotit vliv sociálních sítí na ge-neraci Z, zda navštíví daný gastro podnik. Součástí práce bude také případná identifikace vlivu sociálních sítí na chování generace Z v gastro prostředí. V teoretické části se bakalářská práce zabývá problematikou gastronomie, genera-ce Z a sociálních sítích. V praktické části na základě primárních dat získané z dotazníkového šetření je vytvořen návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro začínající gastro podnik.
Motivace a stimulace pracovníků v gastronomii
ROSSMANNOVÁ, Barbora
Cílem bakalářské práce je analýza motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku z odvětví gastronomie a vytvoření návrhů na odstranění případných nedostatků. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou spojeny s motivací a stimulací a to např. motiv, stimul, dynamika motivace. Dále se teoretická část věnuje charakteristice manažera, jeho činnostem a rolím. Také se zabývá tím, jak by zaměstnanci gastronomie měli být hodnoceni a odměňováni. Praktická část obsahuje dvě analýzy. První analýza se zabývá motivací a stimulací konkrétního podniku, která je provedena na základě rozhovoru s manažerem a dotazníkového šetření zaměstnanců. Druhá byla provedena formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 63 respondentů, kteří pracuji v různých gastronomických podnicích v okrese České Budějovice. Data, která jsou získaná z výzkumu jsou vložena do tabulek a grafů a zároveň jsou klíčová pro navrhované změny. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a změny, které by měly přispět ke zlepšení současného stavu organizace.
Citrusy v malířském zátiší
DRÁBKOVÁ, Veronika
Citrusy v malířském zátiší Bakalářská práce, jež se zabývá zobrazením citrusů v malířském zátiší, se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje pojednání o fenoménu zátiší, analyzuje symbolický význam citrusů v různých časových dobách a věnuje se interpretacím malířských ovocných zátiší vybraných autorů například Girolama dai Libri, Caravaggia, Willema Kalfa, Pietera Claesze, Gustava Courbeta, Paula Cézanna, Paula Gauguina, Vincenta van Gogha a mnoha dalších. Je přiblížena i tvorba současných domácích autorů, kterými jsou např. Jan Mikulka nebo Hynek Martinec. V rámci praktické části je vytvořen soubor přípravných, kresebných a akvarelových skic a dva finální velkoformátové obrazy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 189 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.