Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autoškola - pravidla silničního provozu
Porč, Jiří ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem simulátoru silničního provozu. Je zde popsána problematika simulačních metod, návrhu modelu města, silniční sítě a jejich využití při implementaci v dopravním simulátoru. Práce dále vysvětluje principy a postupy pro vytvoření modelu města v editoru a analyzuje dopravní pravidla, bez kterých by simulátor tohoto typu nebylo možné vytvořit. Vytvořený simulátor pro svůj běh využívá různé enginy. Bez jejich správného nastavení by nebylo v práci možné pokračovat, proto je část práce věnována právě instalaci použitých enginů. Jsou zde také rozebrány postupy pro použití 3D modelů a textur.
Vozidla pro autoškoly
Rajnštajn, Jakub ; Rekem, Jakub (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá popisem úprav prováděných pro potřeby výcviku v autoškolách a následným návrhem dalších možných vylepšení. V první části je rozebrán vývoj běžných automobilů, zejména v oblastech podstatných pro zmiňované potenciální další úpravy. Především se tedy jedná o oblast pedálového ústrojí a oblast aktivní bezpečnosti. Dále je zpracován přehled současných úprav, umožňujících zásah instruktora do řízení vozidla během výcviku, tedy hlavně druhé ovládání pedálů. Následně jsou předloženy návrhy úprav, které by mohly přinést zvýšení bezpečnosti během výcviku. Jedná se zejména o možnost odbrzdění vozidla z pozice instruktora, vývoj doplňku pro systém infotainment a využití asistenčních systémů.
3D Autoškola
Řeháček, Prokop ; Rydlo, Karol (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj simulátoru v jazyce C# pro tento engine. Tvorba herního simulátoru a hry obecně je složena z mnoha disciplín, a proto se tato práce zabývá i tématy, jakými je tvorba 3D modelů, práce se zvuky, návrh modelu virtuálního města a jiné.
Simulace provozu na silnicích a dálnicích
Zajdák, Jiří ; Vícha, Karel (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá simulací silničního provozu na silnicích a dálnicích. Práce rozebírá důležité pojmy z oblasti pravidel silničního provozu a jejich návaznost na simulační systém. Dále je zde popsána problematika návrhu a tvorby silniční sítě, kterou simulátor používá. Vysvětluje principy modelů chování účastníků silničního provozu, které lze rozšiřovat pomocí dalších zásuvných modulů. Práce také zhodnocuje do jakých podrobností je vhodné modelovat realitu v jednotlivých částech simulačního systému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Mišák, Stanislav ; Skopal, Miroslav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením informačního systému autoškoly a návrhem jeho změn.
Genderové stereotypy za volantem z pohledu studentů autoškoly
Janebová, Valérie ; Teichman, Klaudia (vedoucí práce) ; Wirthová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá genderovými stereotypy za volantem z pohledu studentů autoškoly. Zkoumá, jestli se stereotypy objevují v autoškole, věnuje se stereotypům, s kterými se respondenti mohli setkat před autoškolou a následně je jejím cílem zjistit, zda jsou respondenti autoškolou ovlivněni pro budoucí řízení automobilu. Téma je aktuální, protože v dnešní době je stále řízení vozidla považováno za "mužskou" činnost a ženy mohou být odrazovány od toho, aby se staly řidičkami kvůli sociálnímu tlaku a očekáváním ohledně jejich genderové role. Také je důležité, protože se z místa na místo dostáváme především autem, takže by autoškola měla být příjemné prostředí pro všechny. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. V první jsou popsaná teoretická východiska jako jsou Genderové stereotypy, Teorie genderových skel, Autoškola a další, ze kterých je následně vycházeno v části praktické. V té je prováděn kvalitativní výzkum, konkrétně pak pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Z dat, které tyto rozhovory poskytly je poté prostřednictvím segmentace zvoleno osm témat, rozdělených do třech kapitol podle výzkumných otázek. Následně bylo použito deduktivní kódování pro jejich analýzu. Závěr práce je pak věnován výsledkům, které nemohou být z důvodu malého vzorku vztáhnuté na...
Vozidla pro autoškoly
Rajnštajn, Jakub ; Rekem, Jakub (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá popisem úprav prováděných pro potřeby výcviku v autoškolách a následným návrhem dalších možných vylepšení. V první části je rozebrán vývoj běžných automobilů, zejména v oblastech podstatných pro zmiňované potenciální další úpravy. Především se tedy jedná o oblast pedálového ústrojí a oblast aktivní bezpečnosti. Dále je zpracován přehled současných úprav, umožňujících zásah instruktora do řízení vozidla během výcviku, tedy hlavně druhé ovládání pedálů. Následně jsou předloženy návrhy úprav, které by mohly přinést zvýšení bezpečnosti během výcviku. Jedná se zejména o možnost odbrzdění vozidla z pozice instruktora, vývoj doplňku pro systém infotainment a využití asistenčních systémů.
Návrh opatření pro strategický rozvoj podniku
Štěpán Rážová, Iva ; Štěpán, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem opatření pro strategický rozvoj podniku, konkrétně autoškoly Školy řízení. Rozvojovou myšlenkou je půjčování výcvikových vozidel osobám mimo autoškolu. Práce je rozdělena na tři části. První část práce je zaměřena na literární rešerši k nalezení teoretických východisek pro oblast strategického managementu, tvorby strategií, tvorbě business plánu a je základem pro analytickou část. V druhé části práce se zabývám analýzou vlivu okolí na chod Školy řízení a také analýzou jejího dosavadního vývoje a vyhodnocením těchto vlivů. Dále jsou zhodnoceny bariéry působící na rozvojovou myšlenku. V poslední, návrhové, části je pak zkompletována celková strategie a navržen business model půjčování výcvikového vozidla.
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
Bytový dům ve Valašském Meziříčí
Pasztorek, Martin ; Woytela, Jindřich (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem novostavby bytového domu. Navrhovaný bytový dům se nachází ve Zlínském kraji, ve městě Valašské Meziříčí. Navržený objekt obsahuje celkem 8 bytových jednotek. Objekt je částečně podsklepený a skládá se ze 4 nadzemních podlaží. V 1S se nachází skladovací sklepní kóje, technická a úklidová místnost. 1NP tvoří 3 samostatné úseky – kancelářský úsek, přístupový úsek k bytovým jednotkám s kočárkárnou a provozovna autoškoly. Tyto úseky jsou od sebe navzájem odděleny a každý úsek má vlastní přístupový vchod. Bytové jednotky se nacházejí v 2NP, 3NP a 4NP. 2NP tvoří malé byty – 3x 1+kk, 1x 1+1. Rozlohově větší byty se nacházejí ve 3NP a 4NP – 2x 3+kk, 2x 4+kk. Ke každé bytové jednotce náleží lodžie s výjimkou bytů ve 4NP – k těmto bytovým jednotkám náleží terasa nacházející se na ploché vegetační střeše. Bytový dům je vystavěn z keramických cihelných tvárnic a předstupující část je tvořena skeletovými prefabrikovanými prvky. Základová konstrukce se skládá ze základových pásů. Sloupy, které vynášejí převislou část, jsou uloženy na základových patkách. Suterénní zeď je vybudována z prefabrikovaných vylévaných betonových tvárnic. Stropní konstrukci tvoří předpjaté stropní panely Spiroll. Schodiště je železobetonové prefabrikované. Zastřešení řešeno plochou vegetační střechou. Zateplení objektu je řešeno vnějším kontaktním zateplovacím systémem, mezinárodně označovaný zkratkou ETICS. Jako tepelný izolant je použit expandovaný polystyren.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.