Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Bury, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
3D rozhraní pro mixážní pult
Kališ, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprácí Javy 3D, modelů vytvořených v 3D Studiu Max a přehráváním zvuku v 3D prostoru. V teoretickém úvodu popisuje Javu 3D a další použité knihovny. Součástí práce je vývoj ukázkové aplikace, která tuto spolupráci v prostředí jazyka Java demonstruje a také vyličuje její implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody použitých programů a knihoven a vypsány možné budoucí rozšíření.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady Kodak EasyShare Z612
Michálek, Viktor ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Kodak EasyShare Z612. Hlavním cílem těchto materiálů je sloužit jako podpora pro výuku na univerzitě třetího věku. První část popisuje problematiku digitální fotografie a výběr technologií vhodných pro implementaci. Druhá část popisuje jednotlivé etapy tvorby simulátoru. V závěru práce jsou probrány dosažené výsledky a navržena možná budoucí rozšíření.
Komplexní animace v 3D Studiu Max
Černý, Miloš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování a skinování až po pozdější animaci se zaměřením na složitější prvky. Kromě praktických příkladů práce popisuje i potřebné teoretické znalosti k jednotlivým problémům, které zároveň v praxi ukáže. Čtenář by měl mít po přečtení této práce představu o tom, jak podobná animace vzniká.
Využití programu 3ds Max v silnoproudé elektrotechnice
Loško, Petr ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
V mé práci jsem se rozhodl nastínit základní vlastnosti a postupy tvorby vizualizace v programu 3ds Max. Má práce by měla nalézt odpověď na otázku, zde je 3ds Max vhodný pro modelování, vizualizaci a animaci v silnoproudé elektrotechnice. Po teoretrické části by měla následovat část praktická, kde budou postupy aplikovány při tvorbě modelu Vírové turníny.
Využití termovizní kamery pro měření teploty elektrických strojů
Líbal, Jan ; Aubrecht, Vladimír (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím termovizní kamery pro měření teploty elektrických strojů. V první části je nastíněno bezdotykové měření teploty, ve druhé části je popsán princip senzorů, které vyhodnocují množství dopadajícího infračerveného záření. V další části je představena termovizní kamera SAT-HY 6800 a vytvořen manuál k programu SAT Report, který slouží k vyhodnocování termosnímků z této termokamery. V kapitole 7 je popsáno měření oteplení jednotlivých částí jednofázového asynchronního motoru typu J22TO484 s trvale připojeným kondenzátorem. V kapitole 8 je zmíněno měření oteplení polovodičových součástek na EC motoru řady G6. Oba motory vyrábí firma ATAS elektromotory Náchod a.s. V poslední části je popsáno vytváření animace jednofázového asynchronního motoru typu J22TO455 v programu 3ds Max. Animace slouží jako ukázka procesu sestavení základních částí motoru při výrobě v jeden celek a naznačuje způsob chlazení tohoto motoru.
Využití trojrozměrné vizualizace produktů v průmyslu
Janďourek, Miroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza využití trojrozměrné vizualizace produktů v průmyslu a dalších odvětví za využití výpočetních technologií. Teoretická část seznamuje čtenáře s možnostmi využití počítačové 3D grafiky, základními pojmy a principy, které jsou spjaty s tvorbou a použitím trojrozměrné vizualizace. Následuje popis životního cyklu modelovaného objektu od jeho přípravy až po vytvoření uceleného 3D objektu. Dále jsou přiblíženy současné trendy v této oblasti. V praktické části práce je vytvořena praktická ukázka, která je založena na skutečné fotografii prázdné místnosti bytu, na niž je demonstrováno využití trojrozměrné vizualizace v podobě vytvoření kompletně vybavené místnosti konkrétní nemovitosti. Dalším z cílů je ověření hypotézy, že 3D vizualizace má pozitivní dopad na prodejnost nemovitostí.
CGI - využití v multimédiích a ekonomická nákladnost
Šulíček, Petr ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce si klade za cíl nalézt odpověď na otázku, kdy a proč se počítačem generované vizuální výstupy (Computer-generated imaginary, dále CGI) používají v reklamní multimediální tvorbě. Pokouší se najít a pojmenovat specifika, která použití CGI nástrojů přináší, včetně nároků na IT infrastrukturu a způsob práce. Práce má v teoretické části za úkol pomocí výzkumu "Vysílání Super Bowl -- výskyt CGI v reklamních spotech" potvrdit nebo vyvrátit předpoklad, že vzrůstá popularita CGI nástrojů při tvorbě reklamního multimediálního obsahu. V praktické části práce ukazuje postup tvorby statického reklamního vizuálu a animace pomocí nástrojů CGI. Porovnává ho z pohledu technického a ekonomického s projektem s podobným audiovizuálním výstupem dosaženým konvenčními nástroji na příkladu práce fotografa v ateliéru. Práce v závěru zhodnotí výsledky porovnání.
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Kramárik, Jakub
Bakalářská práce se zabývá detailním představením vlastností externího renderovacího systému V-Ray a jeho optimálním nastavením v programu Autodesk 3ds Max. V první části jsou popsány důležité funkce a vlastnosti renderovacího editoru, světel, kamer a materiálů v systému V-Ray pro ideální výstup při tvorbě 3D vizualizací. Práce obsahuje také doporučené nastavení hodnot jednotlivých funkcí pro co nejlepší výstup, především při tvorbě vizualizací interiéru, které autor získal zkušenostmi s tvorbou vizualizací. V další části práce je popsán vzorový návod na tvorbu vizualizace interiéru v programu 3ds Max a je v ní aplikováno optimální nastavení externího renderu, včetně následného postprocesu v rastrovém grafickém editoru.
Realizace a uplatnění počítačových her v soudobé didaktice
Šlesová, Iveta
Tato diplomová práce se zabývá navržením vhodné metodiky pro tvorbu didaktické počítačové hry, na základě analýzy současného stavu didaktických počítačových her.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.