Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba fotorealistických V-Ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Kramárik, Jakub
Diplomová práce se zabývá představením vlastností V-Ray materiálů a jejich tvorbě. Pomocí těchto materiálů je možno vytvářet fyzikálně přesné fotorealistické povrchy objektů ve vizualizacích v programu Autodesk 3Ds Max. V první části jsou popsány charakteristiky různých povrchů a jejich optické vlastnosti v závislosti na dopadu světla. V této části jsou také rozebrány všechny V-Ray materiály a jejich vlastnosti vztažené zejména na vizualizace interiérů. Práce se také zabývá problematikou mapování na objekty a HDRI mapování. V praktické části se práce zabývá tvorbou komplexních fotorealistických V-Ray materiálů a jejich aplikací na objekty. V této části je také vytvořen tutoriál pro tvorbu vlastních textur v rastrovém editoru, které jsou ve spojení s vytvořenými materiály použity ve vzorové vizualizaci interiéru.
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Kramárik, Jakub
Bakalářská práce se zabývá detailním představením vlastností externího renderovacího systému V-Ray a jeho optimálním nastavením v programu Autodesk 3ds Max. V první části jsou popsány důležité funkce a vlastnosti renderovacího editoru, světel, kamer a materiálů v systému V-Ray pro ideální výstup při tvorbě 3D vizualizací. Práce obsahuje také doporučené nastavení hodnot jednotlivých funkcí pro co nejlepší výstup, především při tvorbě vizualizací interiéru, které autor získal zkušenostmi s tvorbou vizualizací. V další části práce je popsán vzorový návod na tvorbu vizualizace interiéru v programu 3ds Max a je v ní aplikováno optimální nastavení externího renderu, včetně následného postprocesu v rastrovém grafickém editoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.