Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Moskalenko, Taras ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická část je postavena na třech případových studiích společností jako jsou VMware, Cisco, DuPont a příkladu obchodního modelu společnosti IBM, která úspěšně používá řešení prodeje jako základ pro svoje provozní aktivity. Výsledky zkoumání jsou k dispozici na konci praktické části a v obecném závěru.
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Karásková, Jana (oponent)
Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Současné postavení Škoda - Auto a.s. na automobilovém trhu
Hanzl, Jan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem, které jsem si zvolil ke zpracování ve své bakalářské práci, je "Současné postavení Škoda Auto a.s. na automobilovém trhu". Automobilový průmysl dnes patří ke světově nejvýznamnějším odvětvím, své pevné místo má i v historii České republiky. Z dnešního pohledu je pro hospodářství ČR nejdůležitější automobilkou Škoda Auto a.s. Tento tradiční český podnik, jehož počátky se datují do daleké historie, je dnes nejvýznamějším českým exportérem. Cílem práce je čtenáři přiblížit současné dění na automobilovém poli a také pozici Škoda Auto z pohledu prodejních čísel a podílu na trhu. Dále také zda lze předpokládat rozvoj dané společnosti v následujících letech a kudy se tento případný rozvoj bude ubírat.
Nároky managementu na obchodní reporting
Cmunt, František ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Mutiš, Matěj (oponent)
Bakalářská práce mapuje praxi současného obchodního reportingu, analyzuje jeho slabiny a hledá nová a originální řešení pro maximální efektivitu výkaznictví v dnešních společnostech. Propojuje několik oborů od manažerského účetnictví, přes personalistiku a marketing až po grafiku a sazbu písma, aby dosáhla maximální výpovědní hodnoty a účinnosti, které je při tvorbě obchodních reportů vždy třeba.
Tvorba výnosů podniku a determinující faktory
HRUŠKA, Václav
Cílem práce je klasifikovat podnikové výnosy a jejich evidenci. Zmapovat faktory, které ovlivňují tvorbu výnosů a posouzení, jak využít kategorii výnosů k hodnocení podnikové výkonnosti. Na základě účetních výkazů zkonstruovat poměrové ukazatele. Pomocí analýzy jejich vývoje identifikovat faktory, které pozitivně a negativně ovlivňují velikost výnosů a podnikovou výnosnost.
Organizace a řízení výroby a distribuce v pivovaru Samson
VÁLEK, Petr
Diplomová práce se zabývá analýzou celého pivovaru Samson, zejména však oblastí logistiky a skladového hospodářství. Práce je rozdělena na několik částí. Jedná se o témata z oblasti nákupu, výroby, prodeje, distribuce, logistiky a skladového hospodářství. Hlavní pozornost diplomové práce byla zaměřena na možnost rozšíření skladových pozic. Především se jedná o zastřešené pozice, kterých je nedostatek. Dále jsou navržena možná řešení dílčích neodstatků ve skladovém hospodářství a návrh možné implementace štíhlé výroby. Závěr práce je věnován celkovému zhodnocení možných řešení a jejich dopadů na celou firmu.
Analýza návštěvnosti pražských kin
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Návštěva kina byla velkým fenoménem a oblíbenou zábavou ve 20. století, je tomu tak ale i v moderní době 21. století? Stále se natáčí nové filmy, které můžeme vidět v kinech. Vývoj návštěvnosti kin je však v posledních letech velmi nejistý a kolísavý. Proto jsem se rozhodla v této práci věnovat bližší analýze návštěvnosti pražských kin. Praha má ze všech českých měst nejvíce kin a potenciální divák má tedy skutečně široký výběr, i proto je tedy zajímavé prozkoumat blíže návštěvnost v pražských kinech. Cílem práce je tedy zjistit a blíže analyzovat, jak se vyvíjela návštěvnost pražských kin v posledních šesti letech, dále porovnat návštěvnost a tržby kin klasických a multikin a na základě těchto zjištění pak formulovat odhady vývoje návštěvnosti do budoucna a také vymyslet rady, které by kinům pomohly přilákat více diváků. Pomocí dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu pak zjistím, jak často chodí Pražané do kina a také tímto výzkumem získám bližší informace o charakteristikách návštěvníků kin.
Účinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmu
TANCEROVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá opatření, např. použití vhodnějšího reklamního prostředku. Ve vlastní části práce je charakterizována firma, její vznik, vývoj, byly popsány prodejny, které firma vlastní a činnost, kterou se zabývá. Dále byla představena konkurence, dodavatelé a odběratelé.
Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti
ŘEHÁČEK, Jakub
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut význam prodejních metod Tomáše Bati.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.