Název:
Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti
Překlad názvu:
Sales methods of T. Bata in history and today
Autoři:
ŘEHÁČEK, Jakub Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut význam prodejních metod Tomáše Bati.The aim this bachelors work is familiarization with business practices Bata and compare past and present, including determination their meaning. First, in chapters are characteristics of the Bata Shoe Organisation, followed by a description of the business practices of Bata in 1939, which are compared with the present in next chapter. In conclusion, the results of comparing are evaluated and the importance of sales methods of Tomas Bata are point out.
Klíčová slova:
prodej; prodejní metody; reklama; reklamní prostředky; Tomáš Baťa; advertising; advertising media; sales; sales methods; Tomáš Baťa Citace: ŘEHÁČEK, Jakub. Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24145