Název:
Nároky managementu na obchodní reporting
Překlad názvu:
Requirements of management on sales reporting
Autoři:
Cmunt, František ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Mutiš, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce mapuje praxi současného obchodního reportingu, analyzuje jeho slabiny a hledá nová a originální řešení pro maximální efektivitu výkaznictví v dnešních společnostech. Propojuje několik oborů od manažerského účetnictví, přes personalistiku a marketing až po grafiku a sazbu písma, aby dosáhla maximální výpovědní hodnoty a účinnosti, které je při tvorbě obchodních reportů vždy třeba.The thesis maps the practices of contemporary sales reporting, analyses its weaknesses and looks for new and original solutions of maximal efficiency of reporting in today's companies. It connects several fields from management accounting, human resources and marketing to graphics and typesetting to get the maximal outcome and efficiency which is always needed in creating sales reports.
Klíčová slova:
Klíčové ukazatele výkonu; Motivace; Obchod; Obchodní reporting; Reporting; Key Performance Indicators; Motivation; Reporting; Sales; Sales reporting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35212