Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přeměna PET lahve na tiskový filament
TOŠER, Martin
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou stroje na přeměnu PET lahve na tiskový filament. Práce se v teoretické rovině věnuje především historii 3D tisku, srovnání jeho metod a samotné udržitelnosti. Důležitou součástí práce je i kapitola o motivaci k vytvoření stroje a rešerši dostupných řešení. Na základě zvolení vhodné konstrukce stroje byl tento vytvořen a otestován. Byl vytvořen návod na jeho sestavení a vložen na portál Printables.
Využití nástrojů projektového managementu při řízení IT projektů
Hrušková, Eliška ; Janošek, Dominik (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového managementu v praxi. V první části je popsáno teoretické pozadí projektu, jeho fáze, potřebné metody a ostatní důležité informace. Ve druhé části je blíže popsána firma Garrett Advancing Motion, ve které je projekt realizován, společně se stavem před realizací projektu. Hlavní téma této práce je v návrhové části, kde je využito nástrojů projektového managementu při realizaci rozšiřování interní znalostní báze SharePoint.
Využití projektového řízení při vývoji aplikace ve firmě
Pavliňák, Lukáš ; Janoušek, Petr (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na využití metod projektového řízení při vývoji aplikace ve firmě. První část se věnuje teoretické pojmy a metody, které jsou použity v návrhové části. Analytická část popisuje současný stav společnosti AUTOCONT a.s., ve které je projekt realizován a způsob, jak jsou zde projekty vedeny. Je zde také popsán samotný projekt, na který se vztahuje návrhová část práce, kde jsou využity nástroje projektového managementu pro vývoj aplikace do podnikového informačního systému Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Využití nástrojů projektového managementu při řízení IT projektů
Hrušková, Eliška ; Janošek, Dominik (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového managementu v praxi. V první části je popsáno teoretické pozadí projektu, jeho fáze, potřebné metody a ostatní důležité informace. Ve druhé části je blíže popsána firma Garrett Advancing Motion, ve které je projekt realizován, společně se stavem před realizací projektu. Hlavní téma této práce je v návrhové části, kde je využito nástrojů projektového managementu při realizaci rozšiřování interní znalostní báze SharePoint.
Neverbální komunikace jako jedno z kritérií při přijímání pedagogických pracovníků
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
5 ABSTRAKT: Znalost jednotlivých prvků neverbální komunikace je velkým přínosem při ověřování předkládaných informací a otevření možností dalších pohledů na osobnostní rysy a povahové vlastnosti sledovaných jedinců. Tyto znalosti lze s úspěchem využít při přijímání nových pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. A to jako jedno z hodnotících kritérií, které pomůže zjistit žádoucí povahové rysy budoucích pedagogických pracovníků potřebných pro úspěšnou pedagogickou činnost a zároveň může odhalit nežádoucí, skrývané a problematické vlastnosti daného jedince. Cílem této práce je zjistit, které projevy neverbální komunikace ředitelky mateřských škol preferují při přijímání pedagogických pracovníků. Na základě hodnocení dotazníkového šetření a osobních interview vznikla rukověť neverbální komunikace (pomůcka při přijímání pedagogických pracovníků) s vysvětlením nejdůležitějších prvků neverbální komunikace. Jako takový může následně sloužit při přijímacích řízeních. KLÍČOVÁ SLOVA: Neverbální komunikace, prvky neverbální komunikace, pedagogický pracovník, předškolní vzdělávání, přijímací řízení, kritéria, rukověť
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
"Instrukcí neb Krátké naučení mladému hospodáři" Šimona Lomnického z Budče
Heřmanská, Kateřina ; Matějec, Tomáš (vedoucí práce) ; Andrlová Fidlerová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje především na problematiku edičního zpracování tištěného textu z konce 16. století, prováděné úpravy v rámci hláskosloví, pravopisu, interpunkce, gramatických jevů a syntaxe v daném textu, vypořádává se problematikou rozkolísanosti určitých jevů jako je například vokalická kvnatita nebo odlišný pravopis velkých písmen oproti dnešnímu usu. V rozboru pak analysuje život Šimona Lomnického z Budče a jeho kontroversní osobnost, která po několik desetiletí vyvolávala odpor literárních vědců pro svou bezcharakternost a která byla očištěna až v počátku 20. století. Dále se soustředí na literární a jazykový rozbor textu editovaného díla v kontextu děl stejného žánru a zkoumá míru adaptovanosti z populární mravoučné knihy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.