Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr cílů outdoorových kurzů
Turecká, Hana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Resumé Bakalá ská práce pojednává p edevším o problematice volby cíl outdoorových kurz , a to jak z pohledu zadavatele kurzu, tak i ze strany organizací zabývajících se realizací outdoorových kurz . Skládá se ze dvou vzájemn se dopl ujících ástí, teoretické a empirické. Teoretická ást se v nuje nejprve vysv tlení základních pojm z oblasti outdoorového vzd lávání, dále popisu procesu výb ru vhodného outdoorového kurzu a popisu evaluace již prob hlého kurzu. Cílem empirické ásti je zhodnocení procesu výb ru cíl outdoorových kurz poptávaných u eských organizací zabývajících se vzd láváním pomocí outdoor trainingu. K dosažení cíl práce bylo použito technik dotazníkového šet ení a polostrukturovaného rozhovoru. KLÍ OVÁ SLOVA: Zážitkové vzd lávání, outdoorový kurz, cíle kurz , objednavatel kurzu, evaluace
Analýza personálních procesů a pozice personalisty v prostředí českých hokejových extraligových klubů
Turecká, Hana ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent)
4 ABSTRAKT Extraligu ledního hokeje, nejvyšší hokejovou soutěž v České republice, hraje čtrnáct týmů, z toho pouze dva kluby mají ve své organizační struktuře pozici personalisty. Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku vykonávání personálních činností v podmínkách českých profesionálních sportovních organizací. Na základě rozhovorů se zaměstnanci záměrně vybraných dvou hokejových týmů v práci porovnávám realizaci personálních činností v klubu, kde specialista na HR působí s klubem, kde tuto oblast zajišťuje vedoucí pracovník / sportovní manažer. V práci je také analyzována pozice personalisty působícího v extraligovém hokejovém klubu HC Sparta Praha. V samostatné kapitole jsou popsány konkrétní specifika personálních procesů v hokejových klubech včetně uvedení příkladů z praxe. Klíčová slova: Personální řízení, personalista, personální činnosti, organizační struktura, sportovní klub, hokejový klub.
Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Turecká, Hana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokej
Výběr cílů outdoorových kurzů
Turecká, Hana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Resumé Bakalá ská práce pojednává p edevším o problematice volby cíl outdoorových kurz , a to jak z pohledu zadavatele kurzu, tak i ze strany organizací zabývajících se realizací outdoorových kurz . Skládá se ze dvou vzájemn se dopl ujících ástí, teoretické a empirické. Teoretická ást se v nuje nejprve vysv tlení základních pojm z oblasti outdoorového vzd lávání, dále popisu procesu výb ru vhodného outdoorového kurzu a popisu evaluace již prob hlého kurzu. Cílem empirické ásti je zhodnocení procesu výb ru cíl outdoorových kurz poptávaných u eských organizací zabývajících se vzd láváním pomocí outdoor trainingu. K dosažení cíl práce bylo použito technik dotazníkového šet ení a polostrukturovaného rozhovoru. KLÍ OVÁ SLOVA: Zážitkové vzd lávání, outdoorový kurz, cíle kurz , objednavatel kurzu, evaluace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.