Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Spáčilová, Natálie ; Oulehla, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracována pro podnik MIL club, jejímž cílem je doplnění marketingové komunikace o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současné marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Na základě souhrnu analýz jsou navržena opatření k navýšení počtu nových zákazníků a ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků stálých.
Řízení rizik podnikatelského subjektu
Spáčilová, Natálie ; Lacko, Branislav (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku řízení rizik ve vybraném podnikatelském subjektu. Předmětem zkoumání jsou rizika vybraného subjektu. Objektem zkoumání je firma Master Fitness, jejíž hlavní činností je poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti fitness. Práce se blíže věnuje teoretickému zázemí řízení rizik, identifikaci, analýze a hodnocení rizik s použitím kvalitativních či semi-kvantitativních metod. Závěr práce pojímá návrhy opatření vedoucí ke snížení hodnot rizik a ke zlepšení zjištěného stavu.
Project Proposal and Application of Project Management Methodology in a Student Organisation
Vágnerová, Michaela ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the planning and management of a specific project in the student organisation BEST Brno. The thesis consists of three parts. The first part is devoted to the theoretical background of the topic, it explains concepts such as project, project life cycle or individual methods suitable for project analysis. The second part is practical and examines the analysis of the current state of the project and the final part is devoted to concrete suggestions for improving the current situation.
Návrh projektu hudebního festivalu
Uzlová, Anna ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Mnou vypracovaná bakalářská práce se zaměřuje na použití nástrojů a metod projektového managementu pro splnění úplně nového projektu. V první části bakalářské práce jsou popsány použité metody a nástroje. Tyto informace jsou dále využity na pro analýzu současného stavu společnosti a k návrhům. Nástroje a metody, které byly zvoleny, jsou dále prakticky využity při tvoření tří fází životního cyklu projektu. Do předprojektové fáze zařadíme analýzu současného stavu, kde představím i marketingovou část projektu. Návrhová část je zařazena do fáze zahájení a plánovaní projektu. Závěrečným výstupem bakalářské práce je detailně zpracovaný návrh, podle kterého je možné zahájit projekt ve stanoveném termínu.
Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Svobodová, Martina ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro český podnik vstupující na španělský trh s kosmetickými produkty a doplňky stravy. Teoretická část vysvětluje základní pojmy pro pochopení problematiky. Analytická část se věnuje zhodnocení současného stavu podniku a trhu, na který podnik vstupuje. Na základě získaných výsledků je v návrhové části představena marketingová strategie.
Řízení rizik podnikatelského subjektu
Spáčilová, Natálie ; Lacko, Branislav (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku řízení rizik ve vybraném podnikatelském subjektu. Předmětem zkoumání jsou rizika vybraného subjektu. Objektem zkoumání je firma Master Fitness, jejíž hlavní činností je poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti fitness. Práce se blíže věnuje teoretickému zázemí řízení rizik, identifikaci, analýze a hodnocení rizik s použitím kvalitativních či semi-kvantitativních metod. Závěr práce pojímá návrhy opatření vedoucí ke snížení hodnot rizik a ke zlepšení zjištěného stavu.
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Spáčilová, Natálie ; Oulehla, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracována pro podnik MIL club, jejímž cílem je doplnění marketingové komunikace o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současné marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Na základě souhrnu analýz jsou navržena opatření k navýšení počtu nových zákazníků a ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků stálých.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.