Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Rybičková, Michaela ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat způsoby využití sociálních médií ve volební kampani. Teoretická část zahrnuje základní koncepty politického marketingu, stručnou charakteristiku sociálních médií a jejich nejdůležitějších sociokulturních aspektů, dále popisuje specifika volebních kampaní v prostředí sociálních médií a stanovuje několik zásad pro jejich úspěšné vedení. Praktická část se sestává z případových studií kampaní stran Strany zelených a TOP 09 k českým parlamentním volbám 2010. Zkoumá způsob, jakým obě strany vedly kampaň v prostředí sociálních médií a nakolik toto jejich úsilí odpovídalo zásadám popsaným v teoretické části, s důrazem na oslovování prvovoličů a nejmladších voličů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.