Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza interní komunikace a firemní kultury agentury Insighters s.r.o.
Machová, Valérie ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky působnosti v agentuře na zmíněné jevy. V teoretické části jsou prvně popsány pojmy agentura, komunikace a kultura. Je to z důvodu toho, aby čtenář lépe pochopil pozadí následně definovaných pojmů interní komunikace a firemní kultury. Pojmy jsou v této práci teoreticky vymezeny a zároveň představují čtenářovi, jak by měly být správně nastaveny a chápany ve firemním prostředí. V praktické části je na začátku představena komunikační agentura Insighters a následně je provedena analýza její interní komunikace a firemní kultury. Čtenář je tak seznámen s formálními a neformálními kanály využívané agenturou, ale také s její misí, vizí a hodnotami. Následuje vymezení metodiky práce, kde je charakterizován kvalitativní výzkum, polostrukturovaný rozhovor a metoda 5W1H. Součástí této části je samotný výzkum, který je ve formě rozhovorů se zaměstnanci ohledně jejich vnímání mise, vize a hodnot. Čtenář se zde seznamuje s výzkumným problémem společně s výzkumnými otázkami a hypotézami. Na to navazují analýzy celkového výzkumu, dat výzkumu a výzkumných otázek a hypotéz. Vše je zakončeno shrnutím se...
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Dlasková, Kristýna ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, na angažovanost a celkovou spokojenost zaměstnanců. Souvisí tedy i s mírou jejich fluktuace. Pro fungování firmy je podle mnoha výzkumů podobně důležitá také diverzita, tedy zastoupení lidí různého pohlaví, původu, věku či vyznání. Tato různorodost vede k různorodosti přístupů a pohledů. Tím dochází například k efektivnějšímu řešení problémů nebo k lepšímu fungování týmů. Firmy by proto měly usilovat o rovnost mužů a žen v jejich pracovním prostředí a věnovat se podpůrným iniciativám, kde pomohou ženám k překlenování překážek na pracovním trhu. Česko je v rámci Evropské unie jednou z nejhůře hodnocených zemí co se týče rovnosti mužů a žen na pracovním trhu. Tato diplomová práce se věnuje propojení interní komunikace a témat týkajících se podpory žen v pracovním i osobním životě. Cílem této diplomové práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu dojít k tomu, jakým způsobem vybrané tuzemské firmy pracují s těmito tématy v interní komunikaci.
Interní komunikace a její využití při otevírání dialogu mezi firmou a zaměstnanci
Šedivý, Petr ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací a jejím využitím při otevírání dialogu mezi firmou a zaměstnanci. Praktická část se zabývala společností DAUCZECH s.r.o. v období let 2016-2018. Práce hledá odpověď na otázky, zdali má smysl používat a investovat čas a prostředky do interní komunikace i pro malé a střední podniky. Za druhé, jestli dokáží správně nastavené komunikační kanály vyřešit problémy vnitrofiremní komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je věnována teoretické rovině interní komunikace, budování takzvané vědomí naléhavosti změny a nastolením dialogu. Poslední podkapitola teoretické části se věnuje definici informačních kanálů interní komunikace. Ve druhé části práce probíhá aplikace teoretických poznatků na reálné prostředí společnosti. V rámci této části proběhla celá řada výzkumů. Práce uvádí poznatky ze současného výzkumu interní komunikace, čímž dokazuje, že interní komunikace je nástroj, který při správném použití dokáže zlepšit vnitrofiremní procesy. Součástí práce je i navržená strategie pro zlepšení firemní komunikace pro firmu DAUCZECH s.r.o.
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Iltis, Martin Erik ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní obor v kontextu se současnými trendy, které mají nepopiratelný vliv na současnou podobu komunikace. Díky technologickému pokroku a novým nástrojům, interní komunikace čelí řadě výzev, jakým jsou například odliv zájmu o informace či schopnost správného zacílení komunikace. V teoretické části této práce se pokusím vysvětlit obecnou představu komunikace v organizaci, její funkce, cíle a také strategii. V následujících kapitolách představím kanály, které jsou hojně využívány pro komunikaci na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že na měření efektivity komunikace je kladen stále větší důraz, vytyčil jsem základní metriky, které by se v interní komunikaci měly sledovat. Komunikace v éře digitalizace je bezesporu velkým oříškem a je nutné ji nadále přizpůsobovat, aby splňovala potřeby cílové skupiny, k níž komunikujeme. Co když ale výzva nespočívá v nejnovějších výdobytcích moderních technologií, ale ve zpátečnickém uvažování cílové skupiny? V praktické části jsem toto ukázal na názorném příkladu - nadnárodní společnost Siemens AG nedávno představila digitální nástroj k informování svých...
Možnosti využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Kabrhelová, Kateřina ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Za tímto účelem je v práci nejprve vymezen význam interní komunikace pro firmu, poté jsou obecně vymezeny a popsány sociální sítě se zaměřením na sociální sítě podnikové. Praktická část práce sestává z terénního průzkumu, který zkoumá aktuální stav interní komunikace ve firmách a identifikuje problémy v oblasti komunikace, se kterými se potýkající zaměstnanci v prostředí českých firem. Na základě získaných poznatků je v závěrečné části práce diskutován možný přínos využití podnikových sociálních sítí pro řešení identifikovaných problémů.
Mobilní marketing
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.
Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví
Rudel, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat český trh s outdoor obuví. Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vnímání loajality ke značce Alpina a vybraných konkurenčních značek vymezené skupiny spotřebitelů nakupující outdoorovou obuv. Společnost Alpina projevila zájem o vstup na český trh s portfoliem jejich produktů právě pro vysokohorskou turistiku, trekking a outdoor. V teoretické části je zmíněna problematika brand managementu a možné způsoby propagace jakékoliv značky na trhu. Pro vyhodnocení loajality a síly jednotlivých značek je zmíněna metoda BrandDynamics. Praktická část práce obnáší představení společnosti Alpina a její krátkou historii. Obsahuje rovněž konkrétní analýzu českého trhu se zhodnocením postavení a síly vybraných značek u spotřebitelů. Ze získaných dat jsou vypracovány záchytné body pro úspěšnou implementaci Alpiny do České republiky.
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Pajerová, Hedvika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno konkrétní řešení product placementu ve videoklipu nezávislé, tedy undergroundové, české kapely. Tato akademická práce by měla přispět k většímu rozšíření product placementu v prostředí českých hudebních videoklipů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.