Název:
Analýza interní komunikace a firemní kultury agentury Insighters s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of Internal Communication and Corporate Culture of the Agency Insighters s.r.o.
Autoři:
Machová, Valérie ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky působnosti v agentuře na zmíněné jevy. V teoretické části jsou prvně popsány pojmy agentura, komunikace a kultura. Je to z důvodu toho, aby čtenář lépe pochopil pozadí následně definovaných pojmů interní komunikace a firemní kultury. Pojmy jsou v této práci teoreticky vymezeny a zároveň představují čtenářovi, jak by měly být správně nastaveny a chápany ve firemním prostředí. V praktické části je na začátku představena komunikační agentura Insighters a následně je provedena analýza její interní komunikace a firemní kultury. Čtenář je tak seznámen s formálními a neformálními kanály využívané agenturou, ale také s její misí, vizí a hodnotami. Následuje vymezení metodiky práce, kde je charakterizován kvalitativní výzkum, polostrukturovaný rozhovor a metoda 5W1H. Součástí této části je samotný výzkum, který je ve formě rozhovorů se zaměstnanci ohledně jejich vnímání mise, vize a hodnot. Čtenář se zde seznamuje s výzkumným problémem společně s výzkumnými otázkami a hypotézami. Na to navazují analýzy celkového výzkumu, dat výzkumu a výzkumných otázek a hypotéz. Vše je zakončeno shrnutím se...This bachelor's thesis focuses on internal communication and corporate culture of the communication agency Insighters. The main aim of the thesis is to examine the perception of mission, vision, and values by the employees of this company. Thesis deals with the influence of the length of employment in the agency on the mentioned phenomena. In the theoretical part, the concepts of agency, communication, and culture are first described. This is done to help the reader better understand the background of later defined concepts of internal communication and corporate culture. These concepts are theoretically defined in this thesis and introduce the reader how they should be properly set and understood in a corporate environment. In the practical part, the communication agency Insighters is first introduced, followed by an analysis of its internal communication and corporate culture. The reader is thus familiarized with formal and informal channels used by the agency, as well as its mission, vision, and values. This is followed by defining the methodology of the work, where qualitative research, semi- structured interviews, and the 5W1H method are characterized. This part includes the research itself, which is in the form of interviews with employees regarding their perception of the mission, vision,...
Klíčová slova:
agentura; firemní kultura; Insighters; Interní komunikace; komunikace; korporátní komunikace; kultura; organizační komunikace; organizační kultura; Agency; Communication; Corporate Communication; Corporate Culture; Culture; Insighters; Internal Communication; Organizational Communication; Organizational Culture