Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování audia - audiofiltry a editace
Keznikl, Jaroslav ; Poch, Tomáš (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Cílem této práce je rozebrat a implementovat některé metody používané v programech pro zpracování zvuku. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých metod, postupů a datových struktur používaných v této oblasti. Popisuje proces vzorkování zvuku, strukturu WAVE formátu a vysvětluje principy základních digitálních audio filtr. Praktická část je tvořena implementací některých rozebíraných metod v programu pro vizuální editaci zvuku. Vlastní program nazvaný AEditor umožňuje zobrazování editované stopy v hlavním okně aplikace, její přehrávání, editaci a aplikaci digitálních fi ltrů s možností náhledu nastavení fi ltru v reálném čase.
Paintball 3D pro platformu Symbian
Míšek, Jakub ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
V bakalářské práci se zabývám konstrukcí počítačové hry vyžadující prostorové vykreslování v reálném čase, s předpokládaným nasazením na mobilních telefonech s operačním systémem Symbian. Jsou zde popisovány techniky softwarového vykreslování prostorové scény, vektorové animace a správy a reprezentace příslušných dat. Popsána je i realizace jednoduché umělé inteligence pro protihráče nebo možnost hraní ve více hráčích na více zařízeních. Postupy popsané v práci jsou implementované v přiložené aplikaci.
Systém pro hlasové ovládání programu Amarok
Kerpl, Lukáš ; Semecký, Jiří (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
V předložené práci studujeme ovládání hudebního přehrávače Amarok pomocí lidského hlasu. Problém komunikace s počítačem pomocí hlasu je rozdělen na několik částí. V první části musíme rozpoznat, co uživatel říká. V poslední části bychom měli být schopni uživateli odpovědět, případně mu poskytnout nějaké informace. Mezi těmito dvěma částmi, musíme ovládat program, v našem případě hudební přehrávač Amarok. Tato práce popisuje všechny části a jejich spojení do fungujícího celku. Nechybí ani popis programu stejně jako popis použitých knihoven, včetně možných alternativ. Kapitola Využití a další možný vývoj obsahuje zamyšlení nad přínosem tohoto programu a ovládání počítače pomocí hlasu a to jak v současné době, tak především v budoucnosti.
Guitar effects with automatic parameter setting
Fábry, Branislav ; Poch, Tomáš (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Cielom tejto práce je implementovat sadu zvukových efektov použitelných pri gitarovom hraní a aplikáciu ReSounder, ktorá bude na základe analýzy pôvodného a požadovaného zvukového signálu schopná nastavit týmto efektom parametre tak, aby sa dosiahol požadovaný zvuk. Úlohou je navrhnút vhodné algoritmy a metriky na porovnávanie signálov. Efekty sú implementované na základe volne použitelnej platformy VST od firmy Steinberg, ktorá je najrozšírenejšou platformou na PC. Úvod práce je venovaný bližšiemu oboznámeniu citatela s problematikou digitálneho audia, hlavnú cast práce tvorí popis návrhu a implementácie programu ReSounder. V závere je uvedené zhodnotenie praktických výsledok.
Investment Strategies Simulator
Helešic, Tomáš ; Šerý, Ondřej (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Název práce: Simulátor obchodních strategií Autor: Tomáš Helešic Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Ondřej Šerý e-mail vedoucího: ondrej.sery@d3s.mff.cuni.cz Abstrakt: Předmětem této práce je vytvoření simulátoru obchodních strategií. Výsledný program umožňuje uživatelům stahovat aktuální i historická burzovní data, vizualizovat je pomocí grafů a implementovat na ně prostředky technické analýzy. Tyto komponenty jsou navrženy a propojeny tak, aby vytvořily plnohodnotné prostředí pro psaní, vyhodnocení a zobrazení uživatelských strategií. Klíčová slova: Obchodní strategie; Technická analýza; Skriptování;
Using Java PathFinder for Construction of Abstractions of Java Programs
Yuldashev, Nodir ; Parízek, Pavel (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
S rostoucí složitostí moderních softwarových systémů se jejich verifikace stává velmi obtížnou úlohou. Techniky formální verifikace a analýzy slouží k nalezení chyb v kódu nebo pro prokázání, že kód splňuje určité vlastnosti. Populární technika automatické verifikace je model checking, který využívá procházení stavového prostoru. Nicméně model checking je náchylný k problému exponenciálního nárustu počtu stavů (state explosion) a proto nemůže být použit pro složité vícevláknové softwarové systémy. Obecné řešení tohoto problému (state explosion) spočívá ve vytvoření abstrakce cílového systému a následném použití tohoto modelu k verifikaci. V rámci diplomové práce jsme navrhli a implementovali nástroj pro konstrukci abstrakce Java komponent v jazyce behavior protocol, který využívá model checker Java PathFinder pro procházení stavového prostoru. Výsledky experimentů na několika netriviálních komponentách ukazují, že nástroj může být použit v praxi.
Editor pro IVE - objekty a lokace
Vorba, Jiří ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je implementace editoru pro IVE, což je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Editor by měl především zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav. Součástí práce je také rešerše z oblasti nástrojů pro prototypování algoritmů pro řízení virtuálních postav v počítačových hrách a výukových aplikacích. V textu je také představen a přiblížen samotný projekt IVE. V rámci testování editoru byl vytvořen ukázkový svět a vznikly také dva tutorialy, které jsou součástí rozsáhlé uživatelské dokumentace.
Wiki Synchronization Tool
Louženský, Zdeněk ; Kopecký, Michal (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Ucelený přehled existujících wiki engines, jejich architektur, markup jazyků které používají a jejich analýza. Přehled a analýza API poskytovaných wiki engines pro integraci s ostatními aplikacemi. Popis existujících řešení pro migraci wiki obsahu. Návrh možných řešení konektorů pro wiki engines. Popis architektury použité při implementaci tohoto řešení a jejich vlasností. Popis jednotlivých modulů, algoritmů a jejich interfaců. Ukázkové implementace modulu a algoritmu. Diskuze a popis unifikovaného objektového modelu včetně jeho vlastností. Ukázková reprezentace wiki stránky v modelu. Budoucnost tohoto open-source projektu. Uživatelská dokumentace projektu.
Level-of-detail AI pro rozsáhlé simulace
Zíta, Petr ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Technika Level Of Detail (zkráceně LOD) známá především z počítačové grafi ky se využívá i na poli rozsáhlých simulací a virtuálních světů (tzv. LOD AI ). Na podobném principu lze zjednodušovat simulaci v místech, které jsou pro uživatele momentálně nedůležitá a významně tak šetřit systémové zdroje. V této práci budou prozkoumány na konkrétních aplikacích rozdílné způsoby fungování LOD technik a zavedeny obecné defi nice pro formalizaci využití LOD AI technik v simulacích. Nastíníme též problémy, které se v simulacích při využití LOD AI technik vyskytují a navrhneme abstraktní algoritmy pro jejich co možná nejobecnější řešení. Představíme přídavné techniky LOD in uencí a LOD expirací i s jejich konkrétní implementací v projektu IVE včetně příslušných měření zátěže a interpretace výsledné kvality.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.