Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
Ochrana spotřebitele v oblasti finančních služeb
Petr, Rostislav ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce je představit nástroje ochrany, které jsou českému spotřebiteli k dispozici na poli finančních služeb. Konkrétně se zaměřuje na to, jakým způsobem je tato ochrana zajišťována a na koho se v případě problémů může obracet. Po vstupu České republiky do Evropské Unie je třeba se na tuto problematiku dívat v poněkud širší perspektivě, neboť paleta dostupných nástrojů se tím rozšířila. Součástí práce jsou i příklady ukázkových mimosoudních řešení přeshraničních sporů v rámci Evropské Unie.

Viz též: podobná jména autorů
1 Petr, Radek
1 Petr, Radim
4 Petr, Radovan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.