Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska
Heteš, Jan ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska Cíl: Cílem této práce je zanalyzovat současnou situaci u amerického fotbalu, frisbee a lakrosu v Praze a vytvořit návrhy na budoucí zlepšení. Metody: Použité metody zahrnovaly studium literatury, sběr informací, dotazník zkoumající motivaci hráčů a SWOT analýzu. Výzkum probíhal formou dotazníkových šetření mezi sportovci provozujícími dané sporty. Výsledky: Výzkum ukázal, že nejlepší vyhlídky čekají na frisbee, které těží z minimálních nároků na vybavení a místo. Americký fotbal a lakros se pravděpodobně nikdy masovými sporty nestanou, ale pomocí uvedených návrhů mohou svoji současnou pozici vylepšit. Klíčová slova: amatérský sport, americký fotbal, frisbee, lakros, SWOT analýza, motivace
Marketingový a finanční plán bowlingového centra RADAVA SC
Kotáb, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Shrnutí: Cílem práce Je vytvoření marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC v Praze. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě marketingového plánu použil nebo z nichž jsem čerpal. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity. Obsahem syntetické části diplomové práce je návrh marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of Marketing Pian of RADAVA SC bowling centre in Prague. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of marketing pian are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically. The concept of marketing pian of RADAVA SC bowling centre is content ofthe syntetical part ofthe study. Klíčová slova: Bowling, RADAVA SC, marketingové strategie, marketingový plán - 5 -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky".
Dražďák, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků se službami společnosti Hardcore Tréninky. Na základě výsledků marketingového výzkumu definovat problematické oblasti kvality jejích služeb a následně navrhnout vhodná opatření, jejichž zavedení do praxe by vedlo ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i spokojenosti zákazníků společnosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Hardcore Tréninky je v diplomové práci použito dotazníkové šetření, jakožto metoda kvantitativního výzkumu. Dotazování probíhalo převážně elektronickou formou, ale část respondentů byla také tázána osobně. Výsledky: Z výsledků marketingové výzkumu je patrné, že zákazníci společnosti Hardcore Tréninky jsou spokojeni s kvalitou jejich služeb. Charakteristické vlastnosti služeb HCT hodnotili pozitivně. Na druhé straně největší problémovou oblastí byl vyhodnocen technický stav a vybavení tělocvičny Vinohradská. Na základě marketingové výzkumu je navrženo nakoupení nového cvičebního vybavení pro toto zařízení, zrekonstruování tamních šaten, propagace nové tělocvičny Opatov a umožnění placení služeb přes internet. Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, kruhový...
Model finančních toků evropských fotbalových klubů
Bartošek, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Model finančních toků evropských fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem práce bylo za pomoci nejaktuálnějších zdrojů zmapovat současné finanční toky evropských prvoligových fotbalových klubů prostřednictvím analýzy jejich příjmů, výdajů a hospodářských výsledků. Dílčím cílem bylo vytvoření modelu na základě poznatků z teoretické a výsledkové části, který zachytí nejdůležitější finanční toky mezi fotbalovými kluby a ostatními subjekty. Druhým dílčím cílem byl výpočet úspěšnosti jednotlivých ligových soutěží na základě jejich ekonomických možností. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Diplomová práce také uplatnila metodu komparativní analýzy. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována ve výsledkové části prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Bylo zjištěno, že příjmem, který evropským fotbalovým klubům přinesl nejvíce finančních prostředků, byl příjem z prodeje vysílacích práv. Nicméně výnosy z tohoto zdroje jsou významné jen u určité skupiny nejatraktivnějších lig. Pro mnohem větší množství evropských soutěží se ukázal být důležitější příjem ze sponzoringu, který je klíčový také u českých klubů. Naopak ve výdajové stránce se potvrdilo, že...
Management sportovní akce - Mystic skate cup
Dražďák, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Management sportovní akce - Mystic skate cup Cíle: Hlavním cílem mé práce je analyzovat organizaci závodu Mystic skate cup 2012. A případně navrhnout možná zlepšení pro nadcházející ročníky. Metody: Pro analyzování celé sportovní akce jsem nejprve použil popisnou analýzu a následně analýzu SWOT, pro kterou jsem podklady získal formou osobního dotazování účastníků akce a také hloubkového interview s ředitelem závodu. Výsledky: Výsledky práce vyzdvihují silné stránky sportovní akce, na kterých je dobré stavět a dále poukázat na nedostatky, které by se daly eliminovat v nadcházející ročníky. Klíčová slova: SWOT analýza, management, marketing, organizace sportovní akce, skateboarding
Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska
Heteš, Jan ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska Cíl: Cílem této práce je zanalyzovat současnou situaci u amerického fotbalu, frisbee a lakrosu v Praze a vytvořit návrhy na budoucí zlepšení. Metody: Použité metody zahrnovaly studium literatury, sběr informací, dotazník zkoumající motivaci hráčů a SWOT analýzu. Výzkum probíhal formou dotazníkových šetření mezi sportovci provozujícími dané sporty. Výsledky: Výzkum ukázal, že nejlepší vyhlídky čekají na frisbee, které těží z minimálních nároků na vybavení a místo. Americký fotbal a lakros se pravděpodobně nikdy masovými sporty nestanou, ale pomocí uvedených návrhů mohou svoji současnou pozici vylepšit. Klíčová slova: amatérský sport, americký fotbal, frisbee, lakros, SWOT analýza, motivace
Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Krýsl, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: BUDOVÁNÍ ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY A JEJÍ OSOBNOST NA PŘÍKLADU NIKE Cíle: Prvním cílem této práce je zmapovat proces budování sportovní značky Nike od jejího vzniku po současnost a určit faktory jejího úspěchu. Druhým cílem je pomocí výzkumu osobnosti značky získat obraz osobnosti značky Nike z pohledu veřejnosti. Metody: V práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a metoda dotazníkového šetření. Metoda deskriptivní neboli popisné analýzy byla aplikována v rozboru dokumentů za účelem identifikace faktorů úspěchu při budování značky Nike a metoda dotazníkového šetření byla použita v části výzkumu osobnosti značky Nike. Výsledky: Bylo zjištěno, že k úspěchu firmy Nike vedlo několik obecných a několik velmi konkrétních faktorů, díky kterým Nike unikla svým konkurentům. Z výsledků výzkumu osobnosti značky Nike byl získán její obraz z pohledu veřejnosti a bylo odhaleno několik faktorů negativně působících na kvalitu osobnosti značky Nike. Klíčová slova: budování značky, osobnost značky, Nike
Ocenění společnosti Emco, s.r.o.
Ševčík, Josef ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabýva oceněním podniku EMCO spol. s.r.o. k 1. lednu 2014 pro potencionálního investora. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s oceněním podniku jako je finanční analýza, strategická analýza či metody ocenění podniku. Zároveň teoretická část obsahuje metodologii, která je využita v navazující praktické části práce. Praktická část se potom skládá z představení společnosti a jejích konkurentů, strategické a finanční analýzy, finančního plánu včetně generátorů hodnoty a samotného ocenění podniku EMCO spol. s.r.o. V samotném závěru jsou všechny použité metody porovnány.
Podnikatelský záměr nového konceptu kruhových tréninků
Nikitinová, Věra ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoreticko-metodologické a praktické části. V první části jsou nejprve rozebrána témata týkající se podnikání jako takového, přičemž největší důraz je zde kladen na vysvětlení podnikatelského plánu a jeho jednotlivých částí. První část je zakončena vysvětlením možného způsobu ochrany podnikatelské identity. Praktická část se již věnuje konkrétnímu oboru, kterým je v této práci založení a rozvoj kruhových tréninků. V rámci jednotlivých částí podnikatelského plánu se snažím ukázat počátek a postupné rozvinutí tohoto projektu v život a ukázat tak, jak se z původní myšlenky zakladatelů "dělat to, co nás baví jinak a lépe pro lidi" může stát úspěšný podnikatelský záměr.
The valuation of the company Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Mišík, Igor ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení tržní hodnoty společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. k 1. 12. 2013. Společnost byla oceněna výnosovou metodou diskontovaného cash flow pro vlastníky a věřitele. Samotné ocenění vychází z analýzy makroekonomického prostředí a odvětví, prostřednictvím kterého byly určeny budoucí podnikové tržby. Věrohodnost výsledku oceňování podporuje finanční analýza historie podniku. Její výsledky zachytili finanční výkonnost podniku potvrzující going concern princip. Další část práce je věnována prognóze generátorů hodnoty podniku tvořících základ finančního plánu. Závěr práce obsahuje určení nákladů kapitálu a výrok o hodnotě společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Kotáb, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.