Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podcasty jako mediální fenomén 21. století a posluchačské návyky mileniálů v České republice
Hamaďáková, Johana ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podcastingem, jenž se stal fenoménem audio konzumace v současné digitální době. Cílem práce je určit hlavní motivace českých mileniálů k poslechu podcastů, identifikovat jejich stěžejní posluchačské návyky a specifika podcastů vedoucí k jejich poslechu, a poté tyto skutečnosti zasadit do kontextu teoretických konceptů studia vlivu digitálních médií na společnost. V první časti autorka věnuje pozornost aspektům podcastingu a fenoménům s ním spojeným a zasazuje podcasting do kontextu současné doby. V druhé části autorka představuje empirické i teoretické přístupy ke studiu posluchačů, se kterými bude porovnávat výsledky svého výzkumu. Samotný výzkum je proveden kvalitativní metodou za použití polostrukturovaných rozhovorů s vybraným vzorkem posluchačů. Na základě kvalitativní analýzy těchto rozhovorů je určeno několik zásadních motivací, které jsou poté společně s dalšími výsledky výzkumu interpretovány v poslední části práce. Studie si klade několik výzkumných otázek, které jsou na základě výsledků analýzy zodpovězeny v závěru této diplomové práce.
Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Hamaďáková, Johana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se zabývá samotnou případovou studií a závěrečné části autorka podává vlastní komunikační doporučení a shrnuje nabyté poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.