Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Československý politicky angažovaný film a jeho propagace na stránkách vybraných periodik v letech 1975-1980
Fryčová, Markéta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Dominik, Šimon (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mediální reprezentací politicky angažovaných filmů vyrobených v letech 1975-1980. V jejím úvodu je stručně přiblížena historie ideologicky angažovaného filmu od roku 1945 do počátku normalizace, přičemž tyto dějiny jsou rozděleny do tří časových fází. Kapitola následující po vymezení několika základních pojmů se snaží postihnout základní nosná témata politicky angažovaných filmů. Poté se již těžiště práce přesouvá ke stěžejnímu tématu, kterým je kvalitativní i kvantitativní rozbor mediální reprezentace vybraných angažovaných filmů. V úvodu celé kapitoly jsou vyjmenována a charakterizována periodika s filmovou tematikou, jež vycházela v letech 1975-1980. Kvalitativní rozbor je zaměřen především na příspěvky, z nichž byla nějakým způsobem patrná propaganda a ideologické zaměření. Kvantitativní rozbor porovnává reprezentaci jednotlivých filmových děl z hlediska celkového množství, dále z hlediska termínu jejich premiéry a z hlediska typu jednotlivých příspěvků. Rozbor je doplněn přiloženou grafickou dokumentací.
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Nováková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fryčová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová strategie či marketingový mix. Druhá, praktická část, je zaměřena na charakteristiku trhu, kde agentura působí společně s analýzou vnějšího prostředí a nynější marketingové strategie firmy. Z poskytnutých výzkumů je patrné, že zájem o svatební agentury roste a na trhu se již svádí konkurenční boj, proto jsou na základě získaných poznatků v závěru práce návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Role autenticity v procesu vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky
Fryčová, Markéta ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, jakou roli hraje autenticita, její prvky a projevy v procesu vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky. Problematika je ilustrována na příkladu nejvýznamnější platformy pro sdílení videí YouTube. Součástí otázky je to, zda mezi tvůrci obsahu na YouTube a jejich odběrateli vznikají parasociální vztahy tak, jak je definovali Horton a Wohl (1956), a pohled na autenticitu coby prvek odlišující vztah fanoušků k mikro-celebritám od jejich vztahu k tradičním celebritám. Teoretická část práce přibližuje koncepty, které jsou spojeny s vývojem fenoménu mikro-celebrita, dále se zabývá samotnými pojmy mikro-celebrita a autenticita a přibližuje teorii parasociálních vztahů. Analýza role autenticity při vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky vychází z kvalitativního výzkumu, který čerpá z rozhovorů s mikro-celebritami a jejich fanoušky a z analýzy videí a komentářů, kterými na ně diváci reagují.
Československý politicky angažovaný film a jeho propagace na stránkách vybraných periodik v letech 1975-1980
Fryčová, Markéta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Dominik, Šimon (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mediální reprezentací politicky angažovaných filmů vyrobených v letech 1975-1980. V jejím úvodu je stručně přiblížena historie ideologicky angažovaného filmu od roku 1945 do počátku normalizace, přičemž tyto dějiny jsou rozděleny do tří časových fází. Kapitola následující po vymezení několika základních pojmů se snaží postihnout základní nosná témata politicky angažovaných filmů. Poté se již těžiště práce přesouvá ke stěžejnímu tématu, kterým je kvalitativní i kvantitativní rozbor mediální reprezentace vybraných angažovaných filmů. V úvodu celé kapitoly jsou vyjmenována a charakterizována periodika s filmovou tematikou, jež vycházela v letech 1975-1980. Kvalitativní rozbor je zaměřen především na příspěvky, z nichž byla nějakým způsobem patrná propaganda a ideologické zaměření. Kvantitativní rozbor porovnává reprezentaci jednotlivých filmových děl z hlediska celkového množství, dále z hlediska termínu jejich premiéry a z hlediska typu jednotlivých příspěvků. Rozbor je doplněn přiloženou grafickou dokumentací.

Viz též: podobná jména autorů
5 FRYČOVÁ, Martina
1 FRYČOVÁ, Michaela
5 Fryčová, Martina
2 Fryčová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.