Název: Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Překlad názvu: The marketing strategy of Wedding Design agency.
Autoři: Nováková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fryčová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Svatebmí agentura; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Wedding agency

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet