Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí588 - 597dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza neziskové sportovní organizace TJ Tatran Sedlčany působící ve sportu
Klauser, Ondřej ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
2 Název práce: Finanční analýza neziskové organizace TJ TATRAN Sedlčany působící ve sportu. Title: Financial analysis of a non-profit organization TJ TATRAN Sedlčany engaged in sports. Cíl práce: Přiblížení oblasti neziskových organizací v ČR. Finanční analýza vybrané neziskové organizace. Návrh na zlepšení řízení této organizace. Goals of the project: Outline of the non-profit organizations branch in the Czech republic. Financial analysis of the chosen non-profit organization. Suggestion of managing the organization in a better way. Metody práce: Analýza dokumentů, rozhovor, finanční poměrové ukazatele. Methods of the project: Documents analysis, interview, financial index numbers. Klíčová slova: Neziskové organizace, tělovýchovná jednota, finanční analýza, financování, daně, poměrové ukazatele. Key words: Non-profit organizations, PE club, financial analysis, funding, taxes, index numbers.
Chování spotřebitele na trhu sportovních výrobků
Bláhová, Kateřina ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní pojmy - marketing, nákupní chování a segmentaci trhu. Další části jsou věnovány samotnému výzkumu, který byl proveden metodou písemného dotazování na vzorku 305 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány do grafů a vyplývající informace shrnuty v závěru. Klíčová slova: nákupní chování, dotazník, segmentace trhu
Outdoorový program - Návrh a realizace outdoorového programu
Outratová, Zuzana ; Voráček, Josef (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Název práce: Outdoorový program Podtitul: Návrh a realizace outdoorového programu Cíl práce: Přiblížit outdoorové firmy a problematiku outdoorových programů. Navrhnout nový program pro rozvojovou a vzdělávací společnost, dnes centrum týmové spolupráce, na základě mých dosavadních zkušeností s těmito aktivitami a analýzy již uskutečněných programů. V závěru zhodnotit zjištěné poznatky a možnosti zrealizovat program pro klienta. Metody: Popisná analýza pro představení outdoorové firmy, outdoorových programů a zhodnocení dosavadních, získaných zkušeností. Komparativní analýza pro přiblížení dané problematiky. Návrh a demonstrace nového outdoorového programu. Výsledky: Nový outdoorový program je schopen realizace, je zařazen do programové nabídky firmy a bude doporučován jejím klientům. Klíčová slova: Outdoor, outdoorová firma, outdoorové programy, skupina/tým
Pořádání sportovní akce na příkladu Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2009
Forejtková, Iva ; Voráček, Josef (oponent) ; Malecha, Petr (vedoucí práce)
Praha, září 2009 Název: Pořádání sportovní akce na příkladu Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2009 Cíl práce: Rozvoj cheerleadingu v České republice prostřednictvím uspořádání Mistrovství České republiky v tomto sportu na základě údajů o minulém ročníku soutěže. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza, Interview. Výsledky: Rozvoj cheerleadingu na základě návrhu na uspořádání Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2010. Klíčová slova: Management, marketing, sportovní akce, popisná analýza, SWOT analýza, Interview, cheerleading.
Výstavba a provoz tenisového areálu
Burian, Stanislav ; Kočíb, Tomáš (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Název Výstavba a provoz tenisového areálu Cíle práce Diplomová práce je zaměřena na podrobný popis problematiky přípravy a výstavby tenisového areálu TK Komořany, včetně jeho ekonomiky provozu a návratnosti investice. Metoda Pozorování, popisná analýza, osobní a telefonické dotazování Klíčová slova Tenisový areál, výstavba areálu, investiční náklady, náklady na provoz, příjmy z provozu, návratnost investice
Manažerský plán výstavby golfového areálu
Vyhnal, Vojtěch ; Gaudlová, Daniela (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Název Manažerský plán výstavby golfového areálu Anotace Diplomová práce se věnuje problematice výstavby golfových areálů. Popisuje podstatné fáze projektu, od vytipování vhodné lokality a výběru golfového architekta, přes přípravu stavebních plánů a realizaci výstavby, po provoz a údržbu areálu. Práce rozebírá také možnosti financování projektu, například za pomoci dotací. V závěru je vybraný postup aplikován na fiktivní výstavbu golfového areálu u hradů Točník a Žebrák. Cíl práce Vytvoření podkladů pro činnost manažera při záměru výstavby a provozu golfového areálu se zaměřením na nízkonákladová a municipální hřiště. Metody Rešerše, analýza dokumentů, osobní, telefonické a elektronické dotazování Klíčová slova Golf, golfový areál, výstavba golfového hřiště, manažerský plán, dotace 4
Corporate Identity HC Slavia Praha a její využití v komerční činnosti
Kolaříková, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
CORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových prostředků k posílení stávajících prvků identity a doplnění o prvky nové. Metody: Práce byla vypracována na základě případové studie, zkoumání dokumentů a interview. Informace získané uvedenými metodami umožnili posoudit současný stav corporate identity a sloužily jako podklad pro sestavení SWOT analýzy, z jejíchž výsledků vychází návrhy na zlepšení současného stavu využívání prvků corporate identity. Výsledky: Práce komplexně popsala hlavní znaky klubové identity HC Slavia Praha a využití těchto podstatných složek v komerční činnosti. Pomocí SWOT analýzy zdůraznila hlavní klady a nedostatky HC Slavia Praha v této oblasti a na jejím podkladě navrhla zlepšení současného stavu. Návrhy je možné shrnout do jednoho základního bodu, tj. zaměření na zvýšení návštěvnosti domácích utkání a v jejím důsledku budování značky HC Slavia Praha. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, corporate identity, lední hokej, HC Slavia Praha

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí588 - 597dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.