Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí558 - 567dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových strategií fitness a rekondičních center v konkurenčním prostředí oblasti Středního Povltaví, která je prováděna pomocí jednotlivých metod: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, Poziční mapa a využití dotazníkového šetření a hloubkového interwiev s manažery vybraných fitness center. Na základě těchto metod jsou porovnány marketingové strategie dvou rekondičních a regeneračních zařízení: Multifunkčního centra Štěchovice a Sportovní haly Davle. Přínosem bakalářské práce je doporučení na zlepšení provozu fitness center v dané oblasti. Klíčová slova marketing, konkurence, marketingová strategie, marketingový mix, marketing služeb
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.
Hodnocení českých fotbalových stadionů pohledem diváka
Křičenský, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Hodnocení českých fotbalových stadionů pohledem diváka Cíle: Hlavním cílem této práce je vyhodnotit vybrané fotbalové stadiony z pohledu diváka a na základě získaných výsledků navrhnout možnosti zlepšení v jednotlivých oblastech šetření. Metody: Nejprve jsem vybral kritéria, se kterými se fanoušek střetává od doby, kdy opustí svůj domov, až do okamžiku odchodu ze stadionu. Tyto kritéria jsem následně oznámkoval pro konkrétní stadiony. Výsledky: Získané výsledky hodnocení nám ukázaly, v čem jsou jednotlivé stadiony silné, a naopak v čem zaostávají za konkurencí. Z těchto údajů bylo poté možné podat návrhy na zlepšení komfortu pro diváky na stadionech. Klíčová slova: fotbal, návštěvnost, produkt
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Návrh projektu streetballové ligy pro základní školy
Smetanová, Irena ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název Návrh projektu streetballové ligy základních škol Cíle Cílem této diplomové práce navrhnout projekt dlouhodobé streetballové soutěže. Streetballová liga, jedinečný projekt svého druhu, nabídne interesantní program, který rozšíří nabídku mimoškolních aktivit mládeže. Součástí projektu je i návrh marketingové koncepce celé soutěže. Metody V práci byla použita popisná analýza, která interpretuje data získaná SWOT analýzou, pozorováním a pomocí interview. Výsledky Vypracování sponzorských balíčku na základě stanovení rozpočtu, návrh vhodných partnerů, časový plán mediální kampaně a vypracování programu finálového turnaje. Klíčová slova Marketing, management, SWOT analýza, streetball, propagace, sponzoring.
Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal
Žďárská, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Tejhal, Stanislav (oponent)
Název: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.
Marketingový výzkum veřejného mínění o pořádání Olympijských her v Praze
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Dvořák, František (oponent)
Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingového výzkumu. Hlavním cílem práce je vlastním v)·zkumem zjistit veřejné mínění o pořádání olympijských her v Praze. První část práce, teoretická východiska, vymezuje základní pojmy. Tyto teoretické znalosti jsou následně použity pro zpracování výzkumu veřejného mínění. V další části se práce ,·ěnuj e samotnému výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku pražské veřejnosti- 302 respondentů. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru nastíněna doporučení vedoucí k ovlivnění tohoto veřejného mínění. Annotation: This thesis deal with the subject of marketing research. The main objective of the work is to find out public opinion by own research about holding of olympic games in Prague. The first part of the work, theoretical resources, define a basic terms. These theoretical knowledge are used for elaboration of research of public opinion. In the next part the work attends to research itself, which has been made by questionnaire research on the selected sample of the Prague community - 302 informants. On the basis of ascertained results the recommendations are proposed at the end of the work to influence this public opinion. Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, olympijské hry, respondent, veřejné mínění. Keywords:...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí558 - 567dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.