Název:
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Překlad názvu:
Marketing strategy for the use of sports facilities in Psychiatric Institution Bohnice
Autoři:
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.The thesis examines a suitable marketing strategy to use sporting venues located at the Psychiatric Institute of Bohnice that is ranked among the best in the Czech Republic in terms of size, provided and progressive services. Among the main priorities of the Bohnice institute management headed by MUDr. Martin Hollý is organising events for general public and thus contributing to popularise the institute premise. The aim is to destigmatise mental disorders and to change the view on psychiatry as a medical specialisation. Interconnecting life "behind the fence" with life "outside" helps to integrate mentally ill people from the institute back into a normal life. One of the examples is the use of sporting facilities by general public. The objective of the thesis is to propose possible measures and methods leading to the improved use of sporting venues mainly for general public, which will directly result in meeting the afore mentioned aim of the institute management. Key words: Marketing strategy, marketing mix, public relations, sporting venues, advertising, Psychiatric Institute of Bohnice.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; marketingový mix; Psychiatrická léčebna Bohnice; public relations; reklama; sportovní zařízení; advertising; marketing mix; Marketing strategy; Psychiatric Institute of Bohnice; public relations; sporting venues