Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb při poskytování spotřebitelských úvěrů
Blechová, Věra ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se věnuje porovnání kvality služeb při poskytování spotřebitelských úvěru bankovních a nebankovních společností. První část výzkumu je věnována orientaci spotřebitele v úvěrové problematice. Druhá popisuje hlavní úskalí poskytování spotřebitelských úvěrů bankovních a nebankovních společností a dokazuje užívání nekalých praktik úvěrovými společnostmi. V závěrečné části práce navrhuje zlepšení, která posílí ochranu spotřebitele týkající se spotřebitelských úvěrů.
Kvalita jogurtů na českém trhu
Balatková, Táňa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Ve své práci se věnuji problematice jogurtů, výrobě, historii, legislativě... Hlavním cílem mé práce však bylo prozkoumat preference a hodnoty, které vyhledávají mladí lidé u jogurtů. Zaměřila jsem se na vysokoškolské studenty, u kterých mě zajímalo, jak často jogurty konzumují, kterým druhům dávají přednost a zda je zajímá kvalita. Veškeré informace jsem od respondentů získala pomocí dotazníkového šetření a následně výsledky analyzovala.
Ochrana spotřebitele v oblasti léčiv
Chuchvalcová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Voženílková, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o registraci léčivých přípravků v České republice a zjišťuje informovanosti spotřebitelů o tomto procesu. Než se účinná látka stane léčivým přípravkem a dostane se ke spotřebiteli, který její účinky potřebuje, musí projít zdlouhavým procesem počínajícím vývojem a výzkumem, pokračujícím přes klinické zkoušení, registraci a různé logistické kanály. V této práci je podrobně popsán proces registrace léčivého přípravku pro případ, že daný léčivý přípravek není registrován v žádném jiném státě EU. V praktické části se zabývá provedeným průzkumem, jehož cílem bylo zjistit informovanost spotřebitelů o procesu schvalování léčiv a o dalších skutečnostech s registrací spojených (příbalová informace, obal léčivého přípravku, farmakovigilance atd.).
Ochrana spotřebitele v českém zdravotnictví
Dubská, Eva ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice ochrany spotřebitele v českém zdravotnictví. Teoretická část práce je zaměřena na práva a povinnosti spotřebitelů, na legislativu upravující práva spotřebitele a pacienta a jsou zmíněna konkrétní práva pacienta v českém zdravotnictví. Cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalosti respondentů o právech pacienta v českém zdravotnictví. Tomu byla věnována praktická část práce, ve které byl proveden průzkum o znalosti práv pacienta. Průzkum byl proveden dotazníkovou metodou, byl vyhodnocen a byly navrženy možné způsoby informování pacientů v České republice.
Aplikace nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod a.s.
Knittelová, Veronika ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Náplní práce je aplikace sedmi nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod, a.s. ve výrobě běžného pečiva. Cílem práce je na základě analýzy sestavit možná doporučení pro zlepšení řízení kvality.
Kvalita výživy předškolních dětí a její legislativní zajištění
Bábková, Zuzana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou kvality výživy dětí předškolního věku. Popisuje kvalitu jako soubor vlastností zahrnujících zdravotní nezávadnost, užitné vlastnosti a nutriční hodnotu. Zvláštní důraz je v práci kladen na legislativní aspekty kvality potravin a stravování v mateřských školách. Práce se také zabývá problematikou biopotravin a jejich zaváděním ve školním stravování. Vztah spotřebitelů ke správné výživě předškolních dětí a biopotravinám je v práci vyhodnocen prostřednictvím spotřebitelského dotazníku.
Ochrana spotřebitelů - označování potravin
Janovská, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Tato práce je zaměřena na ochranu spotřebitelů, konkrétně na označování potravin. Uvádí, které údaje je povinné na obalech uvádět a také se zabývá vysvětlením těchto údajů. Zároveň byl prováděn dotazníkový výzkum, který sloužil ke zjištění zájmu spotřebitelů o uváděné informace a jejich využívání. Praktickou část této práce tvoří vyhodnocení výzkumu.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
Úloha certifikovaných systémů řízení ve stavebnictví
Eger, Pavel Antonín ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Šplíchalová, Monika (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit primární důvody pro zavádění normativních systémů řízení (kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve stavebních společnostech podnikajících v České republice. Dílčími cíli jsou pak zhodnocení přínosu těchto systémů a jejich vypovídací schopnosti. Dále práce popisuje historická východiska daných podoblastí managementu, subjekty, které v této oblasti působí, legislativní a normativní rámec, kterým se tyto systémy řídí a stručně nastiňuje teoretické aspekty, tedy principy a zásady, těchto systémů řízení. Záměrem práce je zasazení problematiky těchto systémů řízení do širších souvislostí a otevření diskuse na téma vypovídací schopnosti certifikátů o shodě s požadavky relevantních norem.
Quality of rail transport services
Sabela, Tomáš ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá kvalitou služeb v osobní železniční dopravě v České republice a navrhuje možné zlepšení. První část práce popisuje hlavní pojmy, informace o dané dopravě a její poskytovatelů. Praktická část začíná praktickou aplikací Ishikawového diagramu, pokračuje analýzou vypracovaného dotazníku a v poslední části definuje návrhy na zlepšení, které vycházejí hlavně z dotazníku

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kořánová, Herta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.