Název:
Kvalita služeb při poskytování spotřebitelských úvěrů
Překlad názvu:
Service quality in consumer's credit branch
Autoři:
Blechová, Věra ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje porovnání kvality služeb při poskytování spotřebitelských úvěru bankovních a nebankovních společností. První část výzkumu je věnována orientaci spotřebitele v úvěrové problematice. Druhá popisuje hlavní úskalí poskytování spotřebitelských úvěrů bankovních a nebankovních společností a dokazuje užívání nekalých praktik úvěrovými společnostmi. V závěrečné části práce navrhuje zlepšení, která posílí ochranu spotřebitele týkající se spotřebitelských úvěrů.The diploma thesis deals with consumer's credit grants of banking and non-banking corporations and comparison of their service quality. The first part of research is dedicated to consumer's knowledge of credit issues. Second describes main difficulties of consumer's credit grants of banking and non-banking corporations and proves their use of unfair manners. The final part of thesis propose improvements, which will boost consumer's protection on field of consumer's credits.
Klíčová slova:
bankovní sektor; nebankovní sektor; rozhodčí doložka; služba; úroky z prodlení; úvěr; arbitral clause; banking sektor; interest on delay; loan; non-banking sektor; service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28718