Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí277 - 286dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam body image se zaměřením na fitness
Součková, Eliška ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o body image, vývoji krásného těla napříč historií a národnostmi a popisuje pohled žen a mužů na sebe samé. Kult krásného těla je úzce propojen s kosmetickým, sportovním a lifestylovým průmyslem jako takovým, který je všude kolem nás. Jednotlivé firmy bojují o zákazníky sestavením ideální kombinace marketingového mixu. V práci je soustředěna pozornost na definování marketingové komunikace a jejích nástrojů, tvořící komunikační mix. Teoretická část je aplikována na svět fitness a přístup lidí k němu pomocí dotazníku a marketingové nástroje jsou odhaleny a popsány na světoznámém fitness centru World Class, které působí v České republice již osmým rokem. Odhalení komunikačního mixu je zakončeno SWOT analýzou s návrhy a opatřeními do budoucnosti společnosti World Class.
Marketingové využití webu 2.0
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.
Marketingový význam body image
Klingerová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový význam body image a to z hlediska spotřebního chování jedince. Vysvětluje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a poukazuje na faktory mající vliv na sebepojetí lidí a s tím spojené projevy nákupního chování. Teoreticky definuje základní pojmy spotřebního chování, marketingové komunikace a teoretické základny pro provedení výzkumu, který se nachází v druhé části práce. Cílem je zjistit vnímání a následný vliv body image na spotřebitele a podchytit hlavní, případně nové trendy chování v této oblasti. Jedním z výsledků práce je zjištění, že lidé začínají upřednostňovat tělo zdravé a vitální před uměle vytvořeným.
Vnímání sociálních kampaní mezi českými spotřebiteli
Bláhová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sociálním marketingem a tím, jak jsou sociální kampaně vnímány mezi českými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny základní principy sociálního marketingu, jeho specifické rysy, vývoj, témata kampaní, také je zde vymezena sociální reklama. Dále jsou v této části zmíněny příklady tří českých sociálních kampaní, které jsou využity ve výzkumu v praktické části. Ta má za cíl zjistit povědomí a vnímání sociálního marketingu a vliv kampaní na chování mezi českými vysokoškolskými studenty. Ke splnění tohoto cíle je využita analýza primárních dat získaných internetovým dotazníkem, který zjišťuje, zda sociální kampaně ovlivňují chování obyvatel ČR.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.
The Importance of Body Image in Marketing
Ježová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje problematice body image v marketingovém kontextu. Cílem diplomové práce je postihnout prvky body image osob zobrazených v tištěném domácím a zahraničním médiu, zjistit do jaké míry se vzhled osob schoduje a v čem se odlišuje. Dílčím cílem je potom postihnout faktory vedoucí spotřebitele k řešení nespokojenosti se svým vzhledem za pomoci plastické chirurgie. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část, v teoretické části má čitatel možnost seznámit se s problematikou body image a slouží pro lepší orientaci v části analytické. Samotná analytická část se věnuje převážně obsahové analýze české a americké verze časopisu Cosmopolitan, zahrnuje také analýzu sekundárních dat, konkrétně databáze Market Media Lifestyle a taky výsledky výzkumu "Vnímání estetické plastické chirurgie".
Planned Obsolescence
Nejedlá, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Planned obsolescence is the term used to describe incentives of companies to make durable goods faster obsolete. The aim of the study is to make a big picture and real situation about planned obsolescence practising and consumer disposal behaviour. First part addresses the theoretical background and provides comprehensive overview through different aspects of the good's durability issue and planned obsolescence characteristics and influences. Second part in further reference to the information provided in theoretical part examines the situation of specific durable products - laptops. From survey's results on consumer attitudes towards durability of laptops and real case study on Apple Inc. and its reliance to planned obsolescence, recommendations to the more sustainable consumption of consumer electronics are presented.
Marketing cílený na děti
Balážová, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamního působení na děti a mírou jejich osobní autonomie, kdy je snahou dané téma zhodnotit z pohledu rodičů. Cílem je analyzovat, jak vnímají vliv reklamy na děti jejich rodiče a jaká je kupní síla dětí nejen v otázce vlastních finančních prostředků, ale i v otázce vlivu dětí na nákupní rozhodování rodiny. Primární data byla získávána online dotazováním pomocí internetu, kdy za období jednoho týdne bylo získáno 96 respondentů. Na základě výsledků vlastního šetření je možné říci, že děti jsou snadno ovlivnitelnou cílovou skupinou, pro kterou je reklama poutavá a v paměti u nich přetrvává po delší dobu. Děti jsou schopné od sebe rozlišit jednotlivé značky a mohou tak výrazně ovlivnit nákupní rozhodování rodiny, protože rodiče se ve většině případů snaží přáním svých dětí vyhovět. Peníze děti dostávají většinou jen příležitostně a v případě, že si chtějí něco koupit, rodiče o tom chtějí mít přehled. Síla dětského spotřebitele tedy spočívá především v možnosti ovlivnit kupní rozhodování rodiny.
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci
Kapusta, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- Internetem a klade důraz na jeho marketingové využití. Pojednává o historickém vývoji Internetu u nás i ve světě a zkoumá uživatele českého Internetu. Následně jsou probrány výhody a nevýhody Internetu jako marketingového nástroje společně s analýzou médií a přesycenost reklamou. Práce posléze odkrývá některé důležité formy a nástroje internetového marketingu s ohledem na praktickou část této práce. Jde například o virální marketing, buzz marketing či fenomén poslední doby, jímž jsou sociální sítě. V sekci buzz marketing jsou zmíněny osobní zkušenosti z nekalé praxe mediálních agentur. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je proveden sekundární a primární výzkum týkající smyslu a charakteristik se virálních videí. Z těchto analýz vychází výsledné shrnutí klíčových zjištění a doporučení pro tvorbu úspěšných virálních videí.
Neetičnost v získávání informací o spotřebitelích
Fischerová, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trepešová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vymezením neetických postupů využívaných v marketingu. Přímý marketing založený na vlastnictví a tvorbě databází obsahujících informace o spotřebitelích je jednou z oblastí, která vyvolává úvahy nad etickými normami. Práce pojednává o tvorbě databází, jejich datových zdrojích a postupech, mj. telemarketingu. Nevyžádaná obchodní sdělení a spam jako fenomén moderní společnosti patří také mezi neetické jednání. V textu je i vymezení proti autorizovaným reklamním sdělením a vysvětlení pojmů režim opt-in a opt-out. Práce přináší základní přehled o právní regulaci v této oblasti. I předávání osobních údajů mezi společnostmi je často využívaným postupem, který těží z nepozornosti nebo neinformovanosti spotřebitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí277 - 286dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PEŠEK, Ondřej
2 Pešek, Oldřich
2 Pešek, Ondřej Matthew
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.