Název: Využití online nástrojů v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Using online tools in marketing communication
Autoři: Kapusta, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; virální marketing; virální video; Internet marketing; Viral marketing; Viral video

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28939

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71804


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet