| |
| |
|
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Pokorná, Ela ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí a podniku, celopodnikové a marketingové SMART cíle, proces segmentace, targetingu a positioningu. Výsledky jsou využity při stanovení strategie pro jednotlivé složky marketingového mixu (produkt, cena, komunikace a distribuce). Práce v závěru obsahuje zhodnocení navržené marketingové strategie spolu s doporučeními pro další rozvoj.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Etická dilemata sociální práce s klientem se sociální patologií
POKORNÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá etickými přístupy pracovníků, kteří denně přicházejí do styku s klienty s kriminální trestnou činností. Práce je věnována etickým otázkám sociálním pracovníků, kteří pracují s klienty se sociální patologií, s pachateli trestných činů, s nedobrovolnými klienty, s osobami s asociálním jednáním. Etické přístupy bývají spojené s celou řadou etických paradoxů, problémů a bývají součástí etických dilemat. Tyto skutečnosti se pak odrážejí v etickém přístupu ke klientovi a zároveň v oblasti syndromu bour {--} out. Cílem práce byla především snaha upozornit na etické otázky a s ní spojená etická dilemata v souvislosti s povoláním pomáhajících profesí v sociální sféře. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit etické chybení pracovníků v sociálně {--} právních službách v přístupu ke klientovi a zmapovat rozsah syndromu vyhoření u pracovníků v sociálně {--} právních službách. Cíl byl naplněn. Pro výše uvedený cíl byla ve výzkumu použita metoda dotazování technikou dotazníku, jednalo se o kvantitativní výzkum. Výzkumný soubor byl tvořen pracovníky Vězeňské služby ČR a pracovníky Výchovného ústavu pro děti a mládež a Střediska výchovné péče pro děti a mládež v Šindlových Dvorech. Druhý soubor byl tvořen probačními pracovníky Probační a mediační služby ČR.
|
|
Podnikatelský plán - specifika internetového prodeje
Pokorná, Ela ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření a realizace podnikatelského plánu k založení elektronického obchodu. Ráda bych s důrazem na praktickou stránku věci a specifika podnikání na internetu postihla jednotlivé části plánu jako je například volba právní formy podnikání, formulace záměru, výběr sortimentu, analýza trhu a konkurence, finanční kalkulace, marketing a propagace v silně konkurenčním internetovém prostředí a další. Praktickou část věnuji přípravě a tvorbě elektronického obchodu s bižuterií "Nápadité šperky", který jsem v nedávné době založila.
|