|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
|
| |
| |
|
Rozvoj konkurenceschopnosti společnosti RAMOZ s.r.o.
Vítů, Vendula ; Krček, Jaromír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika zvyšování rozvoje konkurenceschopnosti směnárenské společnosti. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají posílení konkurenceschopnosti podniku a její specifikace ve službách. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na konkrétní firmě. Na základě analýzy současného stavu firmy a jejího okolí jsou vytvořeny návrhy, tak aby vedly ke zvýšení konkurenční schopnosti této společnosti.
|
|
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
|
| |
|
Návrh konkurenční strategie firmy
Malachová, Sabina ; Bártová,, Soňa (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenční strategie malé firmy. Východiskem je strategická analýza, za pomocí které jsou identifikovány vnitřní a vnější vlivy působící na daný podnik. V závěrečné části je vypracován návrh konkurenční strategie včetně variant dalšího rozvoje firmy.
|
| |
|
Proposal for Brand Development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šťáva, Štěpán ; Hlávková, Milada (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhů pro posílení konkurenceschopnosti společnosti zabývající se vývojem, výrobou a prodejem elektronických svítidel se skleněnými nebo plastovými stínítky. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti zpracovat a následně zhodnotit návrhy opatření, které povedou k posílení konkurenceschopnosti této společnosti na českém trhu a zároveň přispějí k zajištění růstu tržeb firmy na tomto trhu.
|