Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 460 záznamů.  začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Studie průběhu zakázky v podniku
Zouhar, Aleš ; Němec, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky podnikem, konkrétně ve firmě ITAB Shop Concept CZ, a.s. Teoretická část obsahuje hlavní východiska z okruhu řízení výroby, kvality, výrobního procesu a logistiky. Analytická část popisuje firmu jako takovou, analyzuje současný stav průběhu zakázek této firmy a obsahuje informace o firmě B&Q a jeho projektu pro ITAB Shop Concept CZ, a.s. V návrhové části je zpracován vlastní návrh na optimalizaci průběhu konkrétní zakázky.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on mapping the current state of the company, which operates in the market as a store with natural stone tiles, paving and various garden accessories. The content of the work is divided into three parts. The first part of the thesis contains a theory focused on the basic concepts of marketing. The second part is the analysis in which the company is presented, as well as the individual elements of the marketing mix. The last part of the work contains, based on the findings from the previous part, new proposals to improve the current marketing mix of the company.
Rizika řízení průběhu zakázky ve vybraném podniku
Baláková, Tereza ; Suchomel, Kamil (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením rizik v průběhu zakázky ve strojírenském podniku Balák stroje Tišnov s.r.o., který se zabývá zakázkovou výrobou strojů. Cílem diplomové práce je identifikace a ohodnocení rizik, která mohou v průběhu zakázky nastat. Dílčím cílem práce je navrhnutí seznamu doporučení pro minimalizaci nejzávažnějších rizik. Práce je rozdělena na tři části, kdy první část práce je zaměřena na teoretická východiska. Druhá analytická část obsahuje představení sledovaného podniku, výzkumnou část, popis konkrétního průběhu zakázky a na základě zvolených metod (FMEA a Ishikawa diagram) jsou identifikována a ohodnocena rizika. Poslední část obsahuje návrhy pro zmírnění nejzávažnějších rizik.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Brzobohatý, Radek ; Vlček, Milan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti ELA, spol. s r.o. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky z marketingové oblasti a pojmy související s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění stanovených cílů.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Vondálová, Marcela ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem průběhu zakázky vybraným podnikem. Analytická část se věnuje analýze současného stavu průběhu zakázky, která vychází ze zkoumání jednotlivých procesů s pomocí výzkumných metod. Výstupem práce jsou tři navržená řešení pro optimalizaci procesu vychystávání materiálu, které pomohou zlepšit celkový průběh zakázky.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davidová, Petra ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Forst Agro s.r.o. Vysvětluje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu na trhu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
Proposal of Marketing Mix of the Selected Company in an International Environment
Šuleková, Petra ; Fehér, Jozef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the adjustment of the marketing mix of a selected company when importing a new brand of truck tires to the Slovak market. The work consists of three main parts. The first part deals with the explanation of theoretical concepts related to the researched issues. In the second part, attention is paid to the analysis of the current state of the selected company, where selected analyzes are used. It includes a research part, which focuses on the marketing mix by addressing the target segment. In the last part, there are proposals and recommendations regarding the marketing mix which are based on the analysis, in order to address a selected target segment in the Slovak B2B market.
Rizika řízení průběhu projektu v podniku
Poláčková, Tereza ; Kaláb, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu projektu. Na úvod jsou představena metodická východiska a postupy pro hodnocení průběhu projektu. V praktické části je představena společnost a analyzován průběh konkrétní stavby mostu spolu se všemi riziky, která obnáší. Cílem práce je provedení rizikové analýzy konkrétního projektu a navržení opatření eliminující jeho rizika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 460 záznamů.   začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.