Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace restaurace a klubu
Nátěstová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V jejím závěru jsou stanovena doporučení na možná zlepšení marketingové komunikace na základě získaných informací.
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Hrubá, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kováč, Peter (oponent)
Bakalářská práce na téma -- Reselling sportovní obuvi a jeho přínos pro značku -- si klade za cíl zanalyzovat povědomí o značce Nike a blíže přiblížit a objasnit problematiku resellingu sportovní obuvi a následně zhodnotit přínos přeprodeje pro značku Nike. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou teoreticky zaměřené a zbývající tři prakticky. Teoretická část vychází ze soudobé odborné literatury a popisuje teoretická východiska marketingu s důrazem na brand a reselling. Praktická část je zaměřena na značku Nike a její marketing obecně. Pomoci primárního výzkumu -- dotazníku -- je zanalyzováno současné povědomí o značce Nike a na základě zjištěných poznatků jsou navržena optimalizační řešení. Dále je pomoci expertního rozhovoru přiblížena problematika resellingu sportovní obuvi a zhodnocen jeho přínos pro značku Nike a dále pro nezávislého resellera.
Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR
Vavroušková, Aneta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR porovnává marketingovou taktiku a zákazníky dvou oblíbených značek psích granulí na českém trhu. Značky jsou srovnány podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu a zákazníci podle výsledků dotazníkového šetření. Práce potvrzuje, že českého zákazníka psích granulí velmi ovlivňuje marketingová komunikace výrobců, ale i samotné jádro produktu je pro něj velmi důležité. U vybraných produktů je nejzásadnější rozdíl v nástrojích product a promotion.
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro prodejnu dětské obuvi
Šafková, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Neugebauerová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na zmapování možností, které nabízí sociální síť Facebook lokální prodejně dětské obuvi a na návrh způsobu práce s tímto nástrojem. Konkrétně se jedná o Dětskou obuv Sluníčko provozovanou společností TORI s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí - praktické a teoretické. V úvodní části jsou vysvětlena teoretická východiska marketingu, jsou zde uvedeny základní informace o sociálních médiích, sociální síti Facebook a propagaci jejich prostřednictvím. Druhá část - praktická - se soustřeďuje na specializovanou prodejnu dětské obuvi "Dětská obuv Sluníčko". Jednotlivé kapitoly v této části pojednávají o charakteristice prodejny a o jejím marketingovém mixu. Poslední část je věnována návrhu způsobu práce se sociální sítí Facebook. Závěrečné návrhy vychází především z dotazníkového šetření a z testování možností propagace na sociálních sítích.
Návrh marketingových aktivit začínajícího podniku
Kocmanová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Pavla (oponent)
Bakalářská práce si klade dva základní cíle, od kterých se i odvíjí struktura celé práce. Prvním cílem bakalářské práce je popsat marketingový mix začínajícího podniku a zhodnotit jej na základě výsledků realizovaného dotazníkového šetření. Druhým cílem je tomuto podniku navrhnout realizovatelnou marketingovou komunikaci v rámci omezeného finančního rozpočtu. V teoretické části práce jsou zpracována specifika aplikace marketingu u začínajícího podniku, dále je objasněna problematika marketingového prostředí, marketingového mixu a marketingové komunikace. V praktické části je představen samotný začínající podnik, je provedena analýza cílových zákazníků i konkurence. Na základě dotazníkového šetření je zhodnocen marketingový mix začínajícího podniku a závěrem je navrhnuta vhodná marketingová komunikace.
Marketing plan of the FitBucket company
Žideková, Denisa ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubovichová, Michaela (oponent)
Shrnutí / Obsah: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro společnost FitBucket na šest měsíců a doporučení na rok 2016. Teoretická část je východiskem a pilířem pro praktickou část. Ta začíná představením společnosti FitBucket, situační analýzou a vlastním kvalitativním výzkumem, který probíhá ve formě strukturovaného rozhovoru. Výzkum slouží jako podklad pro pilotní verzi v co-workingovém místě Connect. Součástí práce je marketingová strategie, která je převedena do marketingového mixu. Velkou část tvoří marketingová komunikace a forma osobního marketingu. Podrobný akční plán posktuje přehled nad všemi aktivitami, které proběhli a které se chystají v dalším roce. V závěrečné části je rozpočet za jednotlivé aktivity a kontrola plánu.
Marketingové aktivity agentury na hlídání dětí
Reisnerová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Havlíková, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami agentury na hlídání dětí Baby Agency. Cílem mé diplomové práce je analýza současné marketingové strategie společnosti a doporučení, jak ji zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoreticky popisuje oblasti marketingu, jako jsou marketingová strategie, marketingový mix služeb, marketing zaměřený na děti a mladistvé, metody marketingového výzkumu nebo nové trendy v marketingu. Druhá část se věnuje analýze současných marketingových aktivit společnosti a zmapování konkurence. Dále jsou na základě teoretických poznatků, provedených analýz a dotazníkového šetření navrženy kroky ke zlepšení stávající marketingové strategie společnosti Baby Agency.
Marketing strategy of chosen company
Čížová, Natália ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Andelová, Lucia (oponent)
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností. Diplomová práce se dělí na teoretickou a analytickou část a jejím hlavním cílem je analýza a návrh marketingové strategie vybraného podniku s ohledem na vypracovanou teoretickou část, výsledky analýz a získané informace.
Marketingové aktivity vybraného podniku
Bernas, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stříbrský, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na popis současných marketingových aktivit vybraného podniku, kterým je cukrárna/kavárna, a zároveň obsahuje návrh na zlepšení marketingové strategie. Cílem této práce je tedy vytvořit kompletní marketingovou strategii, aplikovatelnou v praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přibližuje základní pojmy jako marketing a marketing služeb, marketingová strategie a plánování a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje představení vybrané cukrárny včetně současných marketingových aktivit a především návrhy a doporučení ohledně zlepšení těchto aktivit.
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Preňková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Putirková, Soňa (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie společnosti, která se zabývá poskytováním jazykových kurzů v zahraničí. Teoretická část práce zahrnuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a z nich vycházející výstupy tvořící SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o hospodaření firmy a marketingovou strategii, kterou se v současné době řídí. Dále pak analýzu konkurence, organizační struktury, lidských zdrojů, produktového portfolia, cenové politiky a komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.