Název: Marketingová komunikace restaurace a klubu
Překlad názvu: Title of the Master‘s Thesis:
Autoři: Nátěstová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; marketing communication; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50874

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205474


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet