Název:
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
The analysis of marketing strategy of a selected company
Autoři:
Preňková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Putirková, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie společnosti, která se zabývá poskytováním jazykových kurzů v zahraničí. Teoretická část práce zahrnuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a z nich vycházející výstupy tvořící SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o hospodaření firmy a marketingovou strategii, kterou se v současné době řídí. Dále pak analýzu konkurence, organizační struktury, lidských zdrojů, produktového portfolia, cenové politiky a komunikace.The goal of my diploma thesis is to suggest new marketing strategy to company known for providing language courses abroad. The theoretical part involves a situational analysis of the internal and external environment of the company and the resulting outputs forming a SWOT analysis. The analysis of competition, organizational structure, human resources, product portfolio, pricing policy and communication are also included.
Klíčová slova:
konkurence; Marketing; situační analýza; strategie; SWOT; competition; Marketing; situational analysis; strategy; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39355