Název: Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: The analysis of marketing strategy of a selected company
Autoři: Preňková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Putirková, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketing; situační analýza; strategie; SWOT; competition; Marketing; situational analysis; strategy; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39355

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200162


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet