Název: Marketingová stratégia vybranej firmy
Překlad názvu: Marketing strategy of chosen company
Autoři: Čížová, Natália ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Andelová, Lucia (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální umění; internetový marketing; marketingová strategie; mezinárodní společnost; digital art; international business; internet marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201100


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-12-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet