Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Dopady migračních toků na pracovní trhy
Moravec, Miloš ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce analyzuje problematiku pracovní migrace především z pohledu Evropské unie. Úvodní dvě kapitoly poskytují teoretický základ tím, že charakterizují myšlenkové proudy mezinárodní migrace a popisují nejdůležitější migrační toky současnosti. Třetí část analyzuje postoje zemí vůči pracovní migraci. Důraz je kladen především na společná imigrační a integrační opatření členských zemí EU. Závěrečná kapitola popisuje remitence, peněžní prostředky posílané pracovními migranty do zemí původu, které každým rokem nabývají na své intenzitě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.