Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti webu pro PR (PR 2.0)
Pluháček, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím webu v public relations. Seznamuje s vývojem webu a blíže se zaměřuje na koncept webu 2.0. Část práce se věnuje také oboru public relations. Definuje PR, objasňuje jeho vznik, spojitost s webem a přerod v takzvané PR 2.0. Klíčové je pak propojení teoretických poznatků s možnostmi praktického využití webu v PR. Práce představuje některé nástroje PR 2.0, například RSS, blogy, záložkovací systémy, wiki systémy, sociální sítě nebo tiskové zprávy pro sociální média. Popisuje jejich vznik, funkcionality, ale především možnosti, zásady, pravidla a rizika jejich využití v PR. Práce je také doplněna o etický rozměr, který PR 2.0 přináší.
Tvorba webového portfolia
Krejčí, Václav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit problematiku webdesignu se specifickým zaměřením na tvorbu vlastní prezentační webové stránky, tzv. portfolia. Účel tohoto portfolia bude prezentovat moji osobu na trhu poptávajícím grafické designéry. Portfolio bude obsahovat několik projektů, které vytvoří skutečné a uchopitelné reference pro potencionální zákazníky. Diplomová práce se bude sestávat ze dvou částí. První část bude pojednávat o teoretickém základu tvorby webových stránek a posléze studií zvyklostí a praxe při tvorbě webových portfolií. Druhá část se zaměří na samotný návrh a realizaci mého osobního webového portfolia.
Technologie, design a grafické uživatelské rozhraní moderních webových aplikací
Vávra, Ondřej ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby moderních webových aplikací a jejich grafického uživatelského rozhraní. První část definuje základní pojmy dané problematiky, uvádí současné technologie tvorby webových aplikací spolu se specifiky, které ovlivňují návrh grafického rozhraní, a představuje širší pohled na proces jeho navrhování. Praktická část analyzuje možnosti využití frameworků a jejich grafických komponent pro využití ve webových aplikacích. Přínosem práce je kritické zhodnocení těchto řešení a demonstrace jejich vlastního přínosu pro grafické uživatelské rozhraní. Práce také obsahuje průzkum využití frameworků v českých e-shopech a odpovědi na otázky, zda vůbec a proč frameworky k vylepšení ovládání aplikace využívat.
Autorské právo, jeho aplikace a dodržování v profesionální filmové tvorbě
Truhlář, Filip ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřená na převedení složité právnické řeči autorského zákona na jazyk srozumitelný pro laika. Uvedení kolektivních správců autorského práva a jejich přiřazení k filmovým tvůrčím profesím. Definování náplně práce jednotlivých filmových profesí a uvedení znaků, které když jejich dílo naplňuje, je toto dílo autorské. Nutnost uzavírání smluv pro autorská díla a jejich možné užití. Zpřesnění informací, které je nutné u díla uvádět při jeho zveřejňování a distribuci. Práva, která náleží výrobci audiovizuálního díla a jak dílo může použít. Dále pak povinnosti, ze zákona vyplývající. Následky při porušení autorského práva.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Lisý, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem internetové televize pro hudební portál Bandzone.cz. Internetovou televizí zde chápeme server agregující audiovizuální obsah, kde si uživatelé mohou sami vybrat, na co se chtějí dívat a kdy se na to chtějí dívat. Nejedná se o televizi, která by přenášela pořady v reálném čase a vysílala dle pevně stanoveného programu 24 hodin denně. Úvodní část popisuje různé přístupy k podnikání na internetu. Poté následuje představení hlavních subjektů audiovizuálního mediálního trhu v ČR a ve světě. Další kapitoly se zabývají praktickým návrhem internetové televize, od obsahové stránky, přes business model až po návrh uživatelského rozhraní. V závěru jsou uvedeny klíčové faktory úspěchu navržené e-business iniciativy včetně možností jejího dalšího vývoje.
Úloha OCR technologie a její využití v digitalizaci dokumentů
Pouzar, Aleš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Optické rozpoznávání znaků se stalo v posledních letech díky boomu informačních technologií oblíbenou a cenově přívětivou technologií, která umožňuje efektivně sdílet velké množství informací obsažených v papírových dokumentech. Tato práce se zaměřuje na systémy určené pro zpracování dokumentů do elektronické editovatelné podoby. Podává přehled o základních metodách OCR technologie, měří výkonnost systémů a zkoumá přínos technik pro vylepšování obrazu pomocí srovnávacích testů na vzorku rozmanitých dokumentů.
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Brejla, Tomáš ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu ve více zemích a kulturách. V práci jsou také představeni a porovnáni dodavatelé firemního stylu z pohledu dneška, to znamená, jaké jsou možnosti velkých dodavatelů versus možnosti jednotlivců. Na závěr první části jsou stručně představeny prvky firemního stylu, tedy stavební kameny každého správného firemního stylu, a trendy, které lze v jejich tvorbě dnes pozorovat. Druhá část práce je věnována firemnímu styl firem na internetu. Nejprve je představen marketingový základ internetu, tedy druhy firem a jejich důvody a možnosti prezentace na internetu. Dále je pak popsán odlišný základ firemního stylu na internetu a následně rozebrány (podobně jako v první části práce) jednotlivé prvky firemního stylu na internetu. Důraz je kladen na popis odlišných principů tvorby těchto prvků a opět jsou také popsány současné trendy. V závěru práce je zhodnocena odlišnost tvorby projektů firemního stylu na internetu a mimo internet a lehce nastíněno řešení optimální situace. Celá práce je doplněna velkým množstvím obrazových příkladů, aby si čtenář mohl názorně udělat představu o tom, co je v textu popisováno.
Vizuální komunikace webových stránek
Ischia, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je popsat způsob komunikace webových stránek s uživatelem. Jak působí stránky na návštěvníka, jak mu předávají informace a jaké možnosti mu nabízejí prostřednictví uživatelského prostředí. Práce je rozdělena na čtyři části. Nejprve jsou vysvětleny pojmy přístupnost a použitelnost. Další dvě části se již zaměřují na hlavní předmět této práce. Informační design nahlíží na tvorbu webových stránek z pohledu obsahu. Zabývá se především organizací a tříděním informací, navigačním schématem a wireframem, resp. layoutem webu. Grafický design se zabývá tvorbou webů z vizuálního hlediska. V této části jsou popsány prvky webu od hlavičky po patičku, barevná schémata, grafické zpracování navigace či způsoby stínování prvků a průhlednosti. Patří sem i teorie typografie a optimalizace grafiky pro web. Poslední část se věnuje aplikaci teorie o grafickém a informačním designu prostřednictvím redesignu konkrétních webových stránek.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.