Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a vnímání profese zdravotnického záchranáře
VACEK, Matěj
V bakalářské práci zkoumám motivaci zdravotnických záchranářů a jejich vnímání profese samotné. V úvodní teoretické části jsou představeny základní principy přednemocniční neodkladné péče a osobnostní rysy, které jsou u těchto profesionálů často přítomny. Dále je prozkoumán historický vývoj záchranné služby, který má vliv na současnou podobu této profese. V další části je rozebráno kvalifikační vzdělání nutné pro práci v této oblasti a právní úpravy týkající se kompetencí zdravotnických záchranářů. Druhá část práce je věnována motivaci, kde se detailněji zabývá charakteristikou, typy a dělením motivace, stejně jako faktory motivace a demotivace obecně. Zvláštní pozornost je věnována motivaci zdravotnických záchranářů, včetně analýzy motivujících a demotivujících faktorů specifických pro tuto profesi. Výzkumná část je vytvořena na základně kvalitativního výzkumu za pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumným souborem jsou zdravotničtí záchranáři. Prvním cílem této práce je zmapovat motivaci pro práci zdravotnického záchranáře. Druhým cílem je zjistit vnímání profese zdravotnického záchranáře. Tato práce může být vedením Zdravotnické záchranné služby vnímána jako nástroj k zlepšení motivace svých pracovníků. Informace získané z výzkumu mohou být důležitým faktorem při rozhodování, zda budoucí uchazeči chtějí studovat obor zdravotnického záchranářství.
Nabídka stavebního podniku do veřejné obchodní soutěže
Šrotová, Zuzana ; Šafránková, Lucie (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je popsat proces získávání veřejné zakázky z pohledu dodavatele. Celá práce je proto koncipovaná, aby byly na začátku práce v teoretické části vysvětleny všechny důležité pojmy, souvislosti a postupy, které budou používány v praktické části. Ta je zaměřena na samotný průběh získání zakázky formou podání nabídky.
Nabídka stavebního podniku do veřejné obchodní soutěže
Dvořák, Ondřej ; Tlustoš, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je přiblížení průběh veřejné obchodní soutěže na stavební zakázku z pohledu stavebního podniku. Teoretická část práce se zabývá pojmy a skutečnostmi této problematiky. Tato část popisuje především právní povinnosti zúčastněných stran a náležitosti bez kterých nelze veřejnou soutěž vyhlásit. Praktická část se zaměří na samostatnou tvorby nabídky v podniku a samostatném průběhu veřejné soutěže. Teoretická část bude vypracována pomocí poskytnutých materiálů, na obchodní veřejnou soutěž novostavby mateřské skolky.
Hodnocení veřejných zakázek
Henrich, Filip ; Šimek, Martin (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvalifikace dodavatele a hodnotících kritérií nabídek veřejných zakázek na stavební práce dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Teoretická část obsahuje výklad základních pojmů a postupů v oblasti zadávaní veřejných zakázek. Praktická část se zabývá případovou studií týkající se vyhodnocení hodnotících kritérií veřejné zakázky „Nezamyslice – bezvýkopová oprava části kanalizační stoky“ a veřejné zakázky „Výstavba nového sportovního hřiště ZŠ Bosonožská, Brno-Starý Lískovec“.
Analýza profesní dráhy a průzkum názorů učitelů základních škol na zavedení kariérního řádu
Schutová, Žaneta ; Kříž, Jaroslav (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou profesní dráhy a průzkumem názorů učitelů základních škol na zavedení kariérního řádu. V teoretické části vymezuje pedagogickou praxi, další vzdělávání a profesní rozvoj pedagogických pracovníků a kariérní růst učitele. Hlavním cílem empirické části bylo popsat názor pedagogických pracovníků na zavedení navrhovaného kariérního řádu a identifikovat současné společenské vlivy, které ovlivňují pedagogické pracovníky při implementaci kariérního řádu do praxe. Vedlejšími cíli bylo popsat, jak probíhá profesní dráha učitele na základní škole a identifikovat rozdíly profesní kariéry učitelů v kontextu jejich zkušeností a věku. Výzkumné šetření bylo založeno na kvalitativním přístupu a ke sběru dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Hlavní cíl práce byl naplněn na základě výzkumného designu Zakotvené teorie a vedlejších cílů bylo dosaženo prostřednictvím otevřeného kódování. Z výsledků Zakotvené teorie vyšlo najevo, že pedagogičtí pracovníci mají k implementaci kariérního řádu do praxe negativní postoj, který je zapříčiněný jejich obavami z náročnosti skládání atestací, sestavování portfolií a vykazování dalších dokumentů, nedostatky byly také shledávány v procesu vyhodnocování vyjmenovaných procedur. Na základě toho byl sestaven návrh změny kariérního...
Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol
Berková, Pavla ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol". Cílem práce je identifikovat a analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků mateřských škol v rámci jejich dalšího vzdělávání a navrhnout koncept dalšího vzdělávání pedagogických zaměstnanců dané organizace. Teoretická část seznamuje se základními pojmy a popisuje systémové vzdělávání, formy a metody rozvoje vzdělávání pracovníků vybrané organizace. V práci je popsán význam celoživotního vzdělávání v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, dále pak pojem, kdo je pedagogický pracovník, co je vzdělávání a učení, lidské zdroje a jejich řízení. Práce představuje formální, neformální a informální vzdělávání dospělých. Mimo jiné popisuje legislativní rámec dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část navazuje na teoretickou část a z ní vychází výzkumné šetření, pro které bylo využito formy anonymního dotazníku. Na základě výzkumných otázek a pomocných podotázek v dotazníku byl splněn cíl výzkumného šetření, kterým je zjistit a popsat, jakým způsobem vzdělávací aktivity pedagogů přispívají k rozšíření znalostí a vědomostí využitelné ve vzdělávacím procesu. Dále pak, zda tyto vzdělávací aktivity podporují profesní rozvoj pedagogů v rámci jejich...
Nekvalifikovaní supervizoři, terapeuti a mediátoři v kontextu sociální práce
KOHOUTOVÁ, Nela
Bakalářská práce pojednává o nekvalifikovaných supervizorech, terapeutech a mediátorech v kontextu sociální práce. Cílem této práce bylo zjistit, zda a jaké má odborná veřejnost zkušenost s odborníky v oboru, jako jsou supervizoři, terapeuti a mediátoři. A dále zjistit, zda mají zkušenost, pokud ano, jakou s vyškolenými či nekvalifikovanými odborníky v dané oblasti. V práci jsem si stanovila hlavní výzkumnou otázku. Jaké je povědomí odborné veřejnosti o nekvalifikovaných supervizorech, terapeutech a mediátorech v kontextu sociální práce. Ve výzkumné části jsem použila kvalitativní výzkumnou strategii a techniku polostrukturovaného rozhovoru. Výzkum byl proveden v Trhových Svinech a v Českém Krumlově. Rozhovory byly provedeny s osmi informanty, přepsány do Wordu a následně rozděleny do pěti trsů. Z výzkumu vyplynulo, že odborná veřejnost má zkušenosti se supervizory, terapeuty a mediátory, ovšem neví o těchto odbornících pracujících bez potřebné kvalifikace. U výzkumu dále vyšlo najevo, že kvalifikace je pro odbornou veřejnost důležitá a služby odborníka, který neprokáže svoji kvalifikaci by nevyužili. Zjištěno bylo i to, že podle odborné veřejnosti může nedostatečná kvalifikace ovlivnit výsledek zakázky, ovšem výsledek může být ovlivněn i dostatečnou kvalifikací. Tato bakalářská práce může být využita k informovanosti o práci mediátorů, terapeutů a supervizorů. Dále by tato práce mohla být využita jako vzdělávací materiál. A v neposlední řadě by práce mohla sloužit k využití při rozšíření výzkumu i v jiných regionech.
Analýza možných postupů pro získání kvalifikace ATPL
Novotný, Jakub ; Imriš, Pavel (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá různými postupy pro získání kvalifikace ATPL a má sloužit jako podpora při volbě výcvikové cesty pro začínající piloty. Zvláštní důraz je kladen na možné způsoby time buildingu a finanční náročnost jednotlivých výcvikových cest.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.