Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etika v personálním marketinku
Stejskal, Radek ; Menšík, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat etiku personálního marketingu v nadnárodní výrobní společnosti a podat návrhy na její zlepšení. Pro dosažení tohoto cíle bude provedeno interview s manažery firmy. Teoretická část se obecně věnuje pojmům etika a personální marketing, následující část se zabývá analýzou personálního marketingu. V poslední části jsou uvedeny kroky vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce a její výsledky budou předloženy společnosti MenSeek, s.r.o. Výsledky budou také poskytnuty analyzované společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Employer Branding ve vybrané organizaci
ŠEREDOVÁ, Zuzana
Diplomová práce je zaměřena na Employer Branding ve vybrané organizaci. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení současného stavu. Tyto změny jsou navrženy na základě analýzy Employer Brandingových nástrojů vybrané společnosti. Práce je rozdělena do třech na sebe navzájem navazujících částí. První z nich je teoretická část, ve které byly zpracovány poznatky načerpané z odborné literatury či internetových zdrojů. Práce dále pokračuje praktickou částí, v níž je zpracována charakteristika vybrané organizace a jejích Employer Brandingových aktivit a nástrojů. Praktická část se rovněž zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření. Poslední částí práce jsou doporučení, která byla navržena na základě nedostatků zjištěných v průběhu zpracování praktické části.
Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Němečková, Petra ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.
Společenská odpovědnost firem
Balková, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Resumé V předkládané diplomové práci se zabývám fenoménem společenské odpovědnosti firem (CSR). Úvodní části práce jsou věnovány konceptu CSR obecně a jeho vývoji v kontextu dalších teorií zkoumajících rovněž téma odpovědnosti v podnikání, popsán je také doporučený postup implementace konceptu CSR do organizační strategie. Další kapitoly již pak vycházejí konkrétně z teorie stakeholders a obsahového vymezení CSR v rámci tří tematických sfér - ekonomické, sociální a environmentální. Část práce se soustředí na propojení konceptu CSR s oblastí řízení lidských zdrojů v organizacích. Praktická část práce má formu případové studie, v níž jsem se zaměřila na mapování konceptu CSR v oblasti řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a také na navržení dalších opatření vycházejících z konceptu CSR tak, aby přinesla pozitivní efekt firmě i zaměstnancům, kteří jsou významnou skupinu stakeholders. Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem, teorie stakeholders, etika, harmonizace pracovního a mimopracovního života, řízení rozmanitosti, pracovní podmínky, péče o pracovníky, outplacement.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Personální marketing amatérského divadla
Hejduková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku získávání nových členů do amatérských divadelních spolků. Cílem bakalářské práce je zjistit jaké motivační faktory jsou pro něj podstatné. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky marketingu divadla a personálního marketingu. V metodologické části je popsána metoda optimalizace benefitů. Pomocí této metody jsou hledány rozdílné pohledy na problematiku náboru a motivace působení v divadelním souboru mezi členy divadla a jeho vedením. K zjišťování údajů bylo použito marketingového výzkumu, na základě kterého bylo provedeno dotazníkové šetření. Přínosem této bakalářské práce je navrhnout efektivní postup při náboru nových členů do amatérských divadel. Výsledek bakalářské práce je zvýšení počtu nově příchozích členů do divadla.
Společenská odpovědnost firem
Balková, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Resumé V předkládané diplomové práci se zabývám fenoménem společenské odpovědnosti firem (CSR). Úvodní části práce jsou věnovány konceptu CSR obecně a jeho vývoji v kontextu dalších teorií zkoumajících rovněž téma odpovědnosti v podnikání, popsán je také doporučený postup implementace konceptu CSR do organizační strategie. Další kapitoly již pak vycházejí konkrétně z teorie stakeholders a obsahového vymezení CSR v rámci tří tematických sfér - ekonomické, sociální a environmentální. Část práce se soustředí na propojení konceptu CSR s oblastí řízení lidských zdrojů v organizacích. Praktická část práce má formu případové studie, v níž jsem se zaměřila na mapování konceptu CSR v oblasti řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a také na navržení dalších opatření vycházejících z konceptu CSR tak, aby přinesla pozitivní efekt firmě i zaměstnancům, kteří jsou významnou skupinu stakeholders. Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem, teorie stakeholders, etika, harmonizace pracovního a mimopracovního života, řízení rozmanitosti, pracovní podmínky, péče o pracovníky, outplacement.
Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Němečková, Petra ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.
Řízení lidských zdrojů ve středně velkém podniku
PÍCHOVÁ, Barbora
Cílem diplomové práce je analýza řízení lidských zdrojů ve vybraném středně velkém podniku a na základě získaných výsledků navrhnout opatření pro zlepšení tohoto systému. Pro výzkumné účely této práce byla zvolena středně velká firma MOTOR JIKOV Fostron a.s., působící ve strojírenském a slévárenském průmyslu. Diplomová práce je rozdělena na literární a analytickou část. Literární část se týká informací ohledně řízení lidských zdrojů, je zde popisována charakteristika středně velkých podniků, personální práce a personální činnosti v rámci středně velké společnosti. Literární část vychází z domácích i zahraničních literárních pramenů. Analytická část se zabývá analýzou vybraných personálních činností ve firmě MOTOR JIKOV Fostron a.s. a návrhem účinnějších funkcí v těchto oblastech. Veškeré získané informace následně umožní navrhnout opatření pro zlepšení tohoto systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.