Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this diploma thesis, the significance of brand development within home staging industry is analyzed for Prostěvize company which operates in this sphere, with aim at gaining market position. The thesis acknowledges the significant role staging plays to boost property value, emphasizing how competitive real estate is. It outlines ways of improving Prostěvize’s brand awareness alongside some leading American firms in this area. The topic of the thesis evaluates a complete analysis where Prostěvize is compared with established U.S staging service providers. This involves a study of their strategies, operational approaches, and positioning in the market and importantly, their brand. However, the main intention is to advance actionable insights and creative ideas that can be adopted in order improve Prostěvize’s market footprint and brand.
Vliv domácích a zahraničních firem na regionální rozvoj: Případová studie z Pardubického kraje se zaměřením na znalostní náročnost výroby
Procházka, Jan ; Žížalová, Pavla (vedoucí práce) ; Šiftová, Jana (oponent)
Zahraniční firmy byly v posledních dvou desetiletích hlavními tahouny ekonomického rozvoje v České republice. V současnosti je český trh již dostatečně nasycen zahraničními investicemi a budoucí rozvoj české ekonomiky závisí na posunu směrem k ekonomickému rozvoji založenému na znalostech. Práce se snaží zhodnotit rozdílné postavení domácích a zahraničních firem z Pardubického kraje v globálních produkčních sítích, ze kterého vyplývá rozdílný důraz firem na vývojové a znalostně založené aktivity. Vlastní analýza je provedena z 34 řízených rozhovorů s řediteli oslovených domácích a zahraničních firem z Pardubického kraje. Cílem práce je naznačit rozdílné postavení domácích a zahraničních firem v globálních produkčních sítích. Dále se snaží zjistit rozdílný význam vývojových aktivit pro firmy, jelikož vývojové aktivity jsou hlavním článkem posunu směrem k produkci znalostně náročnějších produktů s vyšší přidanou hodnotou. Na závěr práce hodnotí rozdílnou intenzitu spolupráce domácích a zahraničních firem na vývojových aktivitách s ostatními firmami a institucemi.
Global value chains in electronic industry - the case of the Czech Republic
Moravčík, Martin ; Vlčková, Jana (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá činností globálních hodnotových řetězců na území České republiky, se zaměřením se na odvětví CZ - NACE 26. Teoretická část práce objasňuje termín hodnotový řetězec, jeho vznik, funkci a vliv na vybrané ekonomické ukazatele. Na konci této části se zmiňují typy procesů ve firmách a jejich možnost přesunu na externí subjekt nebo do zahraničí. Praktická část má za cíl zmapovat aktivitu firem v hodnotových řetězcích v elektronickém průmyslu. Na základě statistických dat, údajů z databází, výpočtů, nabízí práce náhled na situaci ve vybraných odvětvích. Další části jsou zaměřeny na analýzu příležitostí, současných trendů a celkového vývoje odvětví v ČR. Výstup práce poskytuje ucelený pohled na to jakým způsobem firmy fungují v řetězcích a jakým způsobem ovlivňují elektronický průmysl.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.