Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalifikace podle potřeb doby
Hanousková, Kateřina ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Mouralová, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce Kvalifikace podle potřeb doby pojednává o celoživotním učení, jeho základní myšlence a hlavní znacích společnosti vědění. Věnuje se druhům a dělení celoživotního učení. Dále zmiňuje strategické dokumenty, ze kterých celá koncepce celoživotního učení vychází. V druhé části je popsán koncept celoživotního učení zavedený v České republice. Zde jsou popsány cíle konceptu celoživotního učení a způsob spolupráce systémů a organizací, které se podílejí na jeho realizaci. Poslední část bakalářské práce se věnuje analýze rozhovorů. Zde je stručně charakterizována metodologii kvantitativního výzkumu a následně je uvedeno jeho vyhodnocení. Rozhovory byly provedeny se zaměstnavateli v bezpečnostních službách, kteří mají s konceptem celoživotního učení v České republice největší zkušenosti.
Vzdělávání pracovníků v mezinárodní organizaci
Derková, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Raisová, Tereza (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání pracovníků v mezinárodních organizacích. Jejím cílem je uvést tuto problematiku v širších souvislostech, především v kontextu mezinárodního podnikání. Mezinárodní organizace je v této práci chápána jako organizace, podnik nebo firma, ve které dochází ke střetávání příslušníků rozličných kultur. Práce se tudíž zabývá také dílčími kulturními teoriemi, charakteristikou mezinárodní organizace jako takové a mezinárodním personálním řízením s akcentem na řízení expatriantů. Největší pozornost je věnována určitým vzdělávacím specifikům mezinárodních organizací. Podrobněji je popsán proces adaptace a reintegrace, dále problematika interkulturního učení, potažmo interkulturních výcviků. Práce se snaží shrnout teoretická východiska a přinést nové náměty na základě studia dostupné české a zahraniční literatury v kontextu dané problematiky.
Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců
Hazuchová, Eva ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Management kvality v oblasti řízení lidských zdrojů byl dříve využíván zejména v průmyslových podnicích. V současnosti je prosazován i ve sféře státní správy. Cílem práce je analýza procesu řízení lidských zdrojů v oblasti adaptačního procesu zaměstnanců ústředního orgánu státní správy České republiky, z pohledu managementu kvality a navržení doporučení ke zlepšení jeho efektivity s uplatněním procesního řízení, řízení změn ve vazbě na ISO 9001 a Metodický pokyn pro řízení kvality ve služebních úřadech. Teoretická část vymezuje základní pojmy a principy vzdělávání zaměstnanců ve státní správě a management kvality. Vymezení základních pojmů a principů vychází ze studia odborné literatury a závazných dokumentů, které propojují principy řízení kvality a řízení lidských zdrojů se zaměřením na adaptační proces. Druhá kapitola teoretické části vymezuje management kvality z pohledu požadavků Metodického pokynu pro řízení kvality ve služebních úřadech a požadavků ISO 9001. Empirická část zjišťuje dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory stav managementu kvality v procesu adaptace v Úřadu průmyslového vlastnictví. Součástí empirického šetření je analýza interní dokumentace. Poznatky z šetření byly zhodnoceny a staly se podkladem pro odpovědi na základní výzkumné otázky. Celá práce je ukončena...
Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti
Kloudová, Jitka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Krpálek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců firmy Wüstenrot stavební spořitelna, a.s.. Cílem je navrhnout optimalizaci vzdělávacího systému, která zlepší dosavadní systém ve firmě. V teoretické části si přiblížíme pojmy, které se věnují vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání ve Wüstenrot stavební spořitelna, a.s. je popsaný vzdělávací systém firmy. Na základě výzkumu spokojenosti zaměstnanců se vzdělávacím systémem je sestavena SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Návrh optimalizace se zabývá zlepšením dosavadního vzdělávacího systému.
Kvalifikace podle potřeb doby
Hanousková, Kateřina ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Mouralová, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce Kvalifikace podle potřeb doby pojednává o celoživotním učení, jeho základní myšlence a hlavní znacích společnosti vědění. Věnuje se druhům a dělení celoživotního učení. Dále zmiňuje strategické dokumenty, ze kterých celá koncepce celoživotního učení vychází. V druhé části je popsán koncept celoživotního učení zavedený v České republice. Zde jsou popsány cíle konceptu celoživotního učení a způsob spolupráce systémů a organizací, které se podílejí na jeho realizaci. Poslední část bakalářské práce se věnuje analýze rozhovorů. Zde je stručně charakterizována metodologii kvantitativního výzkumu a následně je uvedeno jeho vyhodnocení. Rozhovory byly provedeny se zaměstnavateli v bezpečnostních službách, kteří mají s konceptem celoživotního učení v České republice největší zkušenosti.
Vzdělávání pracovníků v mezinárodní organizaci
Derková, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Raisová, Tereza (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání pracovníků v mezinárodních organizacích. Jejím cílem je uvést tuto problematiku v širších souvislostech, především v kontextu mezinárodního podnikání. Mezinárodní organizace je v této práci chápána jako organizace, podnik nebo firma, ve které dochází ke střetávání příslušníků rozličných kultur. Práce se tudíž zabývá také dílčími kulturními teoriemi, charakteristikou mezinárodní organizace jako takové a mezinárodním personálním řízením s akcentem na řízení expatriantů. Největší pozornost je věnována určitým vzdělávacím specifikům mezinárodních organizací. Podrobněji je popsán proces adaptace a reintegrace, dále problematika interkulturního učení, potažmo interkulturních výcviků. Práce se snaží shrnout teoretická východiska a přinést nové náměty na základě studia dostupné české a zahraniční literatury v kontextu dané problematiky.
Další vzdělávání sociálních pracovníků
VEJVODOVÁ, Veronika
Bakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání. V teoretické části práce jsou zmapovány podmínky pro výkon povolání sociální pracovník a podmínky pro další vzdělávání sociálních pracovníků. Cílem praktické části práce je zjistit, jaký je zájem sociálních pracovníků o kurzy dalšího vzdělávání, jaký je jejich názor na povinnost doplňovat si vzdělávání dle zákona č. 108/2006 Sb. a motivace k němu.
MOŽNOSTI CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A PROFESNÍ RŮST PEDAGOGŮ VOLNÉHO ČASU
KŘÍŽOVÁ, Lucie
Práce se zabývá možnostmi celoživotního vzdělávání v České republice. Teoretická část charakterizuje celoživotní vzdělávání z historického i současného hlediska. Zmiňuje okolnosti vzdělávání v souvislosti s členstvím v Evropské unii a následně podmínky a možnosti v České republice. V závěru se zaměřuje na pedagogy volného času a na možnosti jejich profesního růstu. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, jehož cílem je analýza faktorů a okolností ovlivňujících profesní rozvoj pedagogů volného času. Zabývá se kvalitativním empirickým výzkumem a pomocí metody rozhovoru zjišťuje, jaký mají pedagogové volného času přístup ke vzdělávání a jaké faktory vzdělávání ovlivňují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.