Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence ideálního jazykového lektora na základě subjektivních názorů lektorů a účastníků jazykového vzdělávání
Jandová, Daniela ; Kříž, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vaněček, David (oponent)
Předložená práce se zabývá aktuální problematikou posilování a vytváření kompetenčního modelu soukromých jazykových lektorů. V současné době se jedná o velmi často probírané téma v lektorské komunitě, i vzhledem k tomu, že nároky na toto povolání nejsou nijak konkrétně stanoveny. Lektoři cizích jazyků si tedy mnohdy představu o svých potřebných kvalifikacích dělají sami. Cílem této diplomové práce je sestavit kompetenční model ideálního jazykového lektora na základě subjektivních názorů samotných lektorů a účastníků jazykového vzdělávání a zvýšit povědomí o náročnosti této profese. Teoretická část nejprve popisuje pozici jazykového vzdělávání v kontextu celoživotního vzdělávání, poté se věnuje problematice kompetencí se zaměřením na jazykového lektora a v neposlední řadě se zabývá osobou účastníka jazykového vzdělávání. Část je také věnována momentálnímu stavu poznání a dosavadním výsledkům výzkumných šetření týkajících se kompetencí jazykových lektorů v českém i zahraničním kontextu. Empirická část je založena na polostrukturovaných rozhovorech se soukromými jazykovými lektory a s účastníky soukromého jazykového vzdělávání ze čtyř různých věkových kategorií. Cílem je popsat, jak studenti a lektoři samotní vnímají ideálního jazykového lektora a porovnat, v čem a jak se představy o ideálním...
Experiential Education: Teaching English Language to Adults
Kyršová, Eliška ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zážitkové vzdělávání jako možnou a efektivní metodologii pro výuku dospělého žáka. Teoretická část zkoumá klíčové principy zážitkového vzdělávání a pozadí metodologie. Dále práce objasňuje pojetí učebních stylů a Kolbův učební cyklus. Následující části zkoumají specifika dospělého žáka, jeho potřeby a faktory ovlivňující jeho osvojování druhého jazyka. Autorka rovněž zvažuje přínosy zážitkového vzdělávání pro dospělého žáka. Praktická část představuje několik konkrétních aktivit s prvky zážitkové pedagogiky. Tyto aktivity jsou detailně popsány a byly vyzkoušeny při výuce ve skupině dospělých žáků.
Motivation of Adults in ELT
Antonínová, Radka ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.
Motivation of Adults in ELT
Antonínová, Radka ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.
Experiential Education: Teaching English Language to Adults
Kyršová, Eliška ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zážitkové vzdělávání jako možnou a efektivní metodologii pro výuku dospělého žáka. Teoretická část zkoumá klíčové principy zážitkového vzdělávání a pozadí metodologie. Dále práce objasňuje pojetí učebních stylů a Kolbův učební cyklus. Následující části zkoumají specifika dospělého žáka, jeho potřeby a faktory ovlivňující jeho osvojování druhého jazyka. Autorka rovněž zvažuje přínosy zážitkového vzdělávání pro dospělého žáka. Praktická část představuje několik konkrétních aktivit s prvky zážitkové pedagogiky. Tyto aktivity jsou detailně popsány a byly vyzkoušeny při výuce ve skupině dospělých žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.